ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73304
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۳۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
موشک‌های یمن نشان دادند تحریم‌ها بی‌ثمر است/ آل سعود به دنبال نسل‌کشی در یمن است

موشک‌های یمن نشان دادند تحریم‌ها بی‌ثمر است/ آل سعود به دنبال نسل‌کشی در یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفتگو با نسیم سرخس، با اشاره به آخرین تحولات یمن اظهار کرد: ششم فروردین امسال جنگ تجاوزکارانه و تحمیلی و ضد انسانی رژیم سعودی علیه یمن وارد چهارمین سال خود شد؛ جنگ نابرابری که در واقع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفتگو با نسیم سرخس، با اشاره به آخرین تحولات یمن اظهار کرد: ششم فروردین امسال جنگ تجاوزکارانه و تحمیلی و ضد انسانی رژیم سعودی علیه یمن وارد چهارمین سال خود شد؛ جنگ نابرابری که در واقع یک نوع جنایت جنگی، نسل‌کشی و پاک‌سازی قومی است.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: این جنگ یک جنگ نظامی صرف نیست، بلکه یک پاک‌سازی قومی و جنایت جنگی محسوب می‌شود، چراکه در سه سال گذشته در کارنامه عربستان بمباران نقاط مسکونی و زیرساخت‌های اقتصادی یمن دیده می‌شود.

 

وی تصریح کرد: عربستان در طول سه سال گذشته به‌رغم تمامی فشارها علیه یمن به هیچ‌کدام از اهدافش نرسید، بلکه هر چه گذشت ضعف و ناتوانی‌اش در عرصه نظامی بیشتر آشکار شد و در واقع امروز یمن به مرکز خطری برای رژیم سعودی تبدیل شده است.

 

قنادباشی بیان کرد: به‌رغم تمامی فشارها و تحریم‌ها علیه یمن و حمایت دولت‌های بزرگ از رژیم سعودی و محموله‌های جدید تسلیحاتی که در اختیار او گذاشتند، یمن توانسته توانمندی نظامی خودش را به‌خصوص در موشکی به اثبات برساند.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا عنوان کرد: یمن امروز در عرصه جنگ زمینی توانسته با مقاومت مرزهای خودش را حفظ کند، حتی پایگاه‌های نظامی عربستان را مورد حمله قرار می‌دهد و ماشین جنگی عربستان را در زمین فشل کرده است؛ در هوا هم یمنی‌ها به تولید و ساخت موشک‌های بالستیک دست پیدا کرده‌اند و نشانه‌های روشن آن شلیک سه موشک به سه‌نقطه حساس عربستان در روزهای گذشته بود.

 

وی با تأکید بر اینکه مدل یمن- عربستان به‌مانند مدل غزه- اسرائیل است، اظهار داشت: غزه با اینکه محیط کوچکی بود، اما با ساخت موشک‌های دست‌ساز حماس توانست اسرائیل را متوقف کند.

 

قنادباشی خاطرنشان کرد: امروز موشک‌ها تعیین‌کننده‌ترین عامل جنگ و نشانه پشتکار و انگیزه مردم یمن هستند و می‌توانیم آینده این جنگ را از دریچه موشک‌ها نگاه کنیم.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: موشک‌ها نشان دادند که تمامی تحریم‌ها و محاصره‌های رژیم سعودی علیه یمن در طول سه سال جنگ تحمیلی بی‌ثمر بوده و از طرفی مردم یمن به پیروزی در این جنگ امید دارند.

 

وی بیان کرد: آنچه امروز در آغاز چهارمین سال تجاوز رژیم سعودی علیه یمن شاهد آن هستیم، در واقع نویدبخش پیروزی حق بر باطل و پیروزی مردم یمن بر نیروهای متجاوز سعودی و شکست حامیان او است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.