ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73336
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :

مدعیان حقوق بشر نمی‌خواهند جنگ تمام شود

خبرگزاری مهر: آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی صبح چهارشنبه در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: شخصی که در آشکار دوست خدا اما در باطن دشمن خدا است بسیار خطرناک محسوب می‌شود. وی با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) افزود: دوگانگی میان ظاهر و باطن یا همان نفاق […]

خبرگزاری مهر: آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی صبح چهارشنبه در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: شخصی که در آشکار دوست خدا اما در باطن دشمن خدا است بسیار خطرناک محسوب می‌شود.

وی با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) افزود: دوگانگی میان ظاهر و باطن یا همان نفاق و ریاکاری، بلای بسیار بزرگی برای شخص و اجتماع است چراکه شخص ریاکار علاوه بر اینکه چهره اصلی خود را مخفی می‌کند، افراد جامعه را نیز فریب می‌دهد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: در حال حاضر سردمداران دنیا ادعای حمایت از حقوق بشر و عدالت را دارند اما در باطن مخالف حقوق بشر هستند و برای رسیدن به منافع خود به مظلومان هم رحم نمی‌کنند.

وی ادامه داد: حامیان حقوق بشر ادعا می‌کنند که با داعش مبارزه می‌کنند در حالی که از داعش و گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند و عامل ویرانی کشورها و جوامع هستند.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: مشکلات کشورها و جوامع تا زمانی که سردمداران آن از حالت نفاق خارج نشوند، پایان نمی‌یابد.

وی با بیان اینکه نفاق موجب مشکلات زیادی می‌شود تصریح کرد: برخی افراد با مشاهده اعلامیه حقوق بشر تصور می‌کنند که دنیا به سمت انبیا و معصومین حرکت می‌کند، در حالی که این اعلامیه تنها ظاهر است و بارها چهره واقعی این سردمداران مشخص شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه افراد مدعی حقوق بشر به صورت علنی سلاح می‌فروشند گفت: این افراد به صورت علنی سلاح می‌فروشند و برای آن‌ها هیچ اهمیتی ندارد که این سلاح‌ها بر سر چه کسانی ریخته می‌شود؛ در زمان دفاع مقدس نیز سلاح کشتار جمعی به صدام دادند و در حال حاضر نیز در یمن زیرساخت‌ها را نابود کردند و زنان و کودکان را کشتند.

وی با بیان اینکه سردمداران حقوق بشر نمی‌خواهند جنگ یمن، سوریه و عراق تمام شود افزود: این افراد با استفاده از ایران ستیزی، آهن‌پاره‌های خود را به قیمت‌های زیادی می‌فروشند اما بدون تردید با ادامه این روند، عربستان به فلاکت خواهد افتاد چراکه تمام ثروت خود را برای خرید این آهن‌پاره‌ها خرج کرده است.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان با اشاره مراسم اعتکاف گفت: امیدوارم که همه معتکفان که بسیاری از آن‌ها از جوانان هستند موفق باشند و به اهداف خود برسند و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.