ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 73442
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۲۸
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
حاتمی کیا: مدافعان حرم نبودند باید «به‌وقت‌ایران» را می‌ساختیم/ مطالبات مردم را پاسخگو باشید

حاتمی کیا: مدافعان حرم نبودند باید «به‌وقت‌ایران» را می‌ساختیم/ مطالبات مردم را پاسخگو باشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای اصفهان، ابراهیم حاتمی کیا بعدازظهر امروز در سینما سپاهان اصفهان در جمع فعالان فرهنگی اصفهان اظهار کرد: استقبال گرم این‌چنینی از فیلم، آرزوی هر فیلم‌سازی است که خدا را به این واسطه سپاسگزارم. برنده سیمرغ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای اصفهان، ابراهیم حاتمی کیا بعدازظهر امروز در سینما سپاهان اصفهان در جمع فعالان فرهنگی اصفهان اظهار کرد: استقبال گرم این‌چنینی از فیلم، آرزوی هر فیلم‌سازی است که خدا را به این واسطه سپاسگزارم.

برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردان فیلم فجر با آرزوی داشتن سالی خوب برای همه، گفت: این نوزدهمین فیلم سینمایی است که ساخته‌ام و تقریباً نزدیک به چهار دهه هست که در این فضا در حال نفس کشیدن هستم، معمولاً هیچ‌ موقع بالای سن نیامده‌ام و همزمان با این فیلم در این دهه تصمیم گرفتم بیایم تا واکنش‌های مردم را نسبت به فیلم ببینم.

وی تصریح کرد: می‌توان گفت اگر شهدایی همچون شهید حججی‌ها و همت بلند و جان‌فشانی مدافعان حرم نسل دهه شصتی‌ها نبود نسلی که قابل‌اتکا هستند و در میدان عمل نشان داده‌اند از پدرانشان جلو می‌زنند شاهد چنین مسائلی بودیم.

حاتمی کیا با بیان اینکه امیدوارم فیلم موردپسند شما باشد اظهار کرد: اگر موردپسند شما باشد زکاتش تبلیغ آن است؛ امیدوارم در سال جدید اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

این کارگردان برجسته سینما در ادامه گفت: بنده نیز همانند شما که این روزها به دیدوبازدید مشغول هستید به دیدوبازدید می‌روم، اما نکته قابل‌تأمل این هست که افراد برخی امثال ما را برای اتفاقات و مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد و کم هم نیست مخاطب قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: بنده به نمایندگی از بچه‌هایی که جریان جهاد و جنگ را درگذشته و امروز دنبال کردند افرادی بودند که کم‌فروشی نکردند میگویم در جایگاهی که می‌باید ایستادند ولی کسانی دیگر باید پاسخگوی این مطالبات مردم باشند.

حاتمی کیا گفت: امیدوارم در سال جدید شاهد کاهش مشکلات اقتصادی، سیاسی و تنش‌های روحی که برای همه وجود دارد، باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.