ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73448
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۴۶
  • 195 بازدید
  • ارسال توسط :
اتهام وزیر خارجه فرانسه علیه ایران مبنی بر ارسال سلاح به یمن

اتهام وزیر خارجه فرانسه علیه ایران مبنی بر ارسال سلاح به یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «ژان ایو لودریان» در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شده که ایران تسلیحات در اختیار انصارالله یمن قرار می‌دهد. لودریان در مصاحبه با شبکه رادیویی «RTL» ادعا کرد: عربستان به طور پیوسته از سوی حوثی‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد، کسانی که سلاح‌های […]

ادعای بی‌اساس وزیر خارجه فرانسه درباره ارسال تسلیحات ایران به یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «ژان ایو لودریان» در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شده که ایران تسلیحات در اختیار انصارالله یمن قرار می‌دهد.

لودریان در مصاحبه با شبکه رادیویی «RTL» ادعا کرد: عربستان به طور پیوسته از سوی حوثی‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد، کسانی که سلاح‌های آنها را ایران تأمین می‌کند.

این ادعای لودریان در حالی مطرح شده که طی روزهای گذشته و در پی شلیک چند فروند موشک بالستیک به سمت ریاض از سوی نیروهای یمنی، ائتلاف سعودی بار دیگر ادعای ارسال موشک‎های ایرانی به یمن را تکرار کرد. 

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی با نمایش قطعاتی از موشک‎های یمنی شلیک شده به عربستان سعودی مدعی شد که ائتلاف، اسنادی را در اختیار دارد که نشان می‌دهد موشک‌های شلیک شده ایرانی است و از سوی ایران در اختیار انصارالله قرار می‌گیرد.

المالکی در ادعایی مضحک اعلام کرد که ایران از بندر الحدیده برای ارسال موشک‌های بالستیک استفاده می‌کند و شورای امنیت باید به حساب ایرانی‌ها به دلیل تجهیز «حوثی‎ها» به موشک‎های بالستیک برسد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.