ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7345
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۴۴
  • 471 بازدید
  • ارسال توسط :
هیچ فرقی بین شهدای مدافع حرم از ملیت‌های مختلف وجود ندارد

هیچ فرقی بین شهدای مدافع حرم از ملیت‌های مختلف وجود ندارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در حاشیه آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص حضور شهدای مدافع حرم در شهرستان پردیس اظهار داشت: عطر و بوی شهدا و شهادت برای همیشه در فضای منطقه، کشور و شهرستان ما طنین‌انداز شده است. وی […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در حاشیه آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص حضور شهدای مدافع حرم در شهرستان پردیس اظهار داشت: عطر و بوی شهدا و شهادت برای همیشه در فضای منطقه، کشور و شهرستان ما طنین‌انداز شده است.

وی افزود: از مراسم شهید مدافع حرم محمدرسول حیدری هنوز فارغ نشده بودیم که شهید محمددین مظفری، مدافع حرم دیگری را که امیدواریم خداوند روحش را شاد کند، وارد پردیس شد و حضور این شهید باز هم حال و هوای شهادت را در شهرستان ایجاد کرده است.

توسلی ادامه داد: تمام این جوانان در سنین 17 تا 20 سال هستند که خداوند متعال وقتی دلی را نورانی و قلبی را هدایت کند، احساس دین و وظیفه را در دل این جوانان می‌اندازد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: احساس دین این جوانان را مجاب می‌کند که با تمام مشقات موجود به جبهه‌های جنگ با داعشیان و تکفیری‌ها بروند و در سوریه از حرم حضرت زینت (س)، حضرت رقیه (س) و حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت دفاع کنند.

وی افزود: این شهید بزرگوار نیز مانند باقی شهدای تیپ فاطمیون و دیگر شهدای شیعیان که در کشورهای سوریه و عراق مشغول مبارزه هستند، در سوریه حضور پیدا کرده بود و بعد از مبارزات مردانه و استقامت جانانه، جان و هستی خود را در این راه گذاشتند.

توسلی ادامه داد: امروز مراسم گرامیداشت وی را شاهد بودیم که با حضور برادران، خواهران و به‌خصوص جوانان هم سن این شهید مردانه آمدند و مردانه با شهید بیعت کردند و مردانه پای آرمان شهدا ایستادند رنگ و بوی خاصی داشت.

وی افزود: ملت ما هیچ فرقی بین این شهید و شهدای دیگر از ملیت‌های مختلف قائل نیستند، ایرانی، افغانستانی، عراقی، سوری، لبنانی و …تفاوتی ندارند، زیرا هدف و آرمانشان یکی بوده و آن دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و آرمان‌های مکتب ائمه معصومین (س) است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن