ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7351
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
  • 659 بازدید
  • ارسال توسط :
درخشش 10 بانو کاراته کار گنابادی در مسابقات کشوری

درخشش 10 بانو کاراته کار گنابادی در مسابقات کشوری

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین عشقی در گفت وگو با خبرنگار ندای گناباد درخصوص مقام آوری بانوان کارته کار گنابادی در مسابقات کشوری گفت: مسابقات کشوری کاراته یادمان شهدای مدافع حرم مازندران با حضور حدود یک هزار و 700 کاراته کار از 29 استان برگزار شد. وی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین عشقی در گفت وگو با خبرنگار ندای گناباد درخصوص مقام آوری بانوان کارته کار گنابادی در مسابقات کشوری گفت: مسابقات کشوری کاراته یادمان شهدای مدافع حرم مازندران با حضور حدود یک هزار و 700 کاراته کار از 29 استان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مسابقات کاراته کاران، در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و در دو رشته کاتا و کومیته انفرادی و کاتای تیمی باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به شرکت 10 کارته کار گنابادی در این مسابقات تصریح کرد: خانم ها ساغر امان آبادی و آتنا شریفی مقام اول کاتا نونهالان کشوری را از آن خود کردند و خانم ها آیدا شریفی، مهدیه توسلی، فاطمه زنده دل، نازنین مطیع، مهیا آری، آیدا اصغری و فاطمه دوست آبادی مقام های دوم یا سوم کشوری در بخش های کاتا و کومیته نوجوانان را کسب کردند.

وی ادامه داد: تیم کارته گناباد با کمترین امکانات به این دوره از مسابقات اعزام شد ولی خوشبختانه مقام های خوبی را کسب کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن