ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 73523
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۴:۵۴
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح سؤال از رئیس‌جمهور مهم‌ترین برنامه مجلس در ۹۷/ قاسم سلیمانی درخشان‌ترین شخصیت ۹۶ بود

طرح سؤال از رئیس‌جمهور مهم‌ترین برنامه مجلس در ۹۷/ قاسم سلیمانی درخشان‌ترین شخصیت ۹۶ بود

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: اولین روز ایام نوروز مصادف با شهادت امام علی النقی است که ضمن تسلیت به مردم و شیعیان از دوستداران اهل بیت می خواهم که حرمت شهادت امام هادی (ع) […]

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: اولین روز ایام نوروز مصادف با شهادت امام علی النقی است که ضمن تسلیت به مردم و شیعیان از دوستداران اهل بیت می خواهم که حرمت شهادت امام هادی (ع) را در آن روز نگه دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه سال 97 اولین  عید پس از فوت مادرم محسوب می شود ابتدای سال جدید در مراسم بزرگداشت ایشان شرکت خواهم کرد و پس از آن در حوزه انتخابیه مشغول پاسخگویی به مراجعات مردمی خواهم بود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از سقوط هواپیمای ATR آسمان، غرق کشیدن کشتی سانچی از یک سو و حضور باشکوه مردم در  راهپیمایی 22 بهمن و هم چنین مردانگی علیرضا کریمی کشتی گیر ایرانی به عنوان بدترین و بهترین اتفاقات سال 96 یاد کرد.

ابطحی  در پایان استیضاح رئیس جمهور را آرزوی خود برای سال 97 برشمرد و سردار قاسم سلیمانی را به عنوان چهره شاخص سال 96 تلقی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.