ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73573
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
اصفهان| مسئولان در عرصه مختلف جهادی عمل کنند و جهادی بمانند

اصفهان| مسئولان در عرصه مختلف جهادی عمل کنند و جهادی بمانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از لنجان، غلامرضا ایزدی ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان لنجان اظهار داشت: در تاریخ ملت‌های مسلمان، روزهایى پیش مى‌آید که بدون ایثار و فداکارى، خطرات بر طرف نمى‌شود و اهداف بزرگ و مقدس، محفوظ نمى‌ماند، اینجا است که گروهى از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از لنجان، غلامرضا ایزدی ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان لنجان اظهار داشت: در تاریخ ملت‌های مسلمان، روزهایى پیش مى‌آید که بدون ایثار و فداکارى، خطرات بر طرف نمى‌شود و اهداف بزرگ و مقدس، محفوظ نمى‌ماند، اینجا است که گروهى از افراد مومن و ایثارگر، باید به میدان بیایند و با نثار خون خود از اسلام ناب محمدی پاسدارى کنند.

وی با بیان اینکه دفاع از حرم در حقیقت دفاع از اسلام بود، افزود: جنگ رژیم بعث عراق با جمهوری اسلامی ایران جنگ بین دو کشور نبود و امام خمینی(ره) در این باره فرمودند: "امروز همه اسلام در برابر همه کفر ایستاده است" و باید گفت دفاع شهدای مدافع حرم از حریم اسلام و ائمه اطهار(س) بود.

پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت : پویا از لحاظ اخلاقی فوق العاده با ظرفیت بود و از بارزترین خصوصیات اخلاقی او ولایت مداری بود. او با دیگران بسیار رئوف و مهربان بود و با دلسوزی و مهربانی به ناتوانان و درماندگان کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: پویا بسیار صبور بود؛ این خصوصیت اخلاقی‌اش زبانزد خاص و عام شده بود، او به تک تک اعضای خانواده بسیار احترام می گذاشت و بعد از شهادت پویا به دلیل همین خصوصیات اخلاقی بسیاری از دوستان او را اندوهگین کرده بود.

ایزدی بیان کرد: پویا جوان فعالی بود، به او افتخار می‌کنیم و از خداوند به خاطر داشتن چنین فرزندی شاکر و سپاسگزاریم.

وی خاطرنشان کرد: پویا  پس از پایان دوره متوسطه، در دانشگاه زین الدین در رشته برق سیستم‌های زرهی قبول شد و تا مقطع کارشناسی تحصیل را ادامه داد و پس از آن به دلیل علاقه زیاد به بسیج و ارادت خاصی که به مقام معظم رهبری داشت عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

پدر شهید ایزدی بیان کرد: باید بگویم پویا به واسطه علاقه به بسیج از دوره نوجوانی بیشتر اوقات فراغت خود را در پایگاه بسیج امام حسین (ع) سپری می‌کرد و اکثر اوقات در مسجد حاضر بود و به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی می‌پرداخت. او ارادت خاصی به امام‌رضا(ع)، اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت زینب(س) داست.

وی افزود: علاقه پویا به حضرت‌زینب(س) او را فدایی حرمش کرد، چراکه پویا همواره می گفت دوست داشتم در زمان امام حسین(ع) بود و جزء یاران امام حسین (ع) می‌بودم تا فدای راه ایشان می‌شدم و در نهایت پویا  مهر ماه 1394 عازم سوریه شد و سرنوشت و خواست الهی به شکلی رقم خورد که پویا در روز تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نایل شود.

ایزدی گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان فرمودند: "به تکلیف عمل کنید، با قرآن مانوس بوده و جهادی باشید و جهادی بمیرد چراکه اگر به این چهار مورد توجه شود خداوند متعال از دست شما راضی خواهد بود" و بر همین اساس تنها خواسته ما از مسئولان،‌ خدمت به مردم، جهادی عمل کردن و پیروی از راه شهدا است.

پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی افزود: ما هیچ درخواستی نداریم و تنها دوست داریم تمثال پویا در ورودی شهرستان در کنار تمثال دیگر شهدای نصب شود تا همه بدانند امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و به برکت رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به درجه‌ای از اقتدار و امنیت رسیده است که دشمنان جرات مقابله با آن راندارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.