ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73581
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
چهار غیرنظامی یمنی در حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به شهادت رسیدند

چهار غیرنظامی یمنی در حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به شهادت رسیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنگنده های سعودی امروز خانه ای را در منطقه «غافره» شهرستان «الظاهر» در صعده هدف قرار دادند که به شهید شدن سه نفر از جمله یک زن و یک کودک انجامید. امروز همچنین در حمله جنگنده های سعودی […]

چهار غیرنظامی یمنی در حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به شهادت رسیدندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنگنده های سعودی امروز خانه ای را در منطقه «غافره» شهرستان «الظاهر» در صعده هدف قرار دادند که به شهید شدن سه نفر از جمله یک زن و یک کودک انجامید.

امروز همچنین در حمله جنگنده های سعودی به خانه ای در منطقه «المقاش»در این استان، یک زن به شهادت رسید.

در حمله هوایی روز گذشته عربستان به شهر صعده نیز چهار زن، دو کودک شهید و 15 نفر نیز زخمی شدند. جنگنده های سعودی خودروی حامل این افراد را که در حال بازگشت از یک مراسم عروسی بودند، در شهر صعده هدف قرار داد.

گفتنی است عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.