ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73587
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
  • 466 بازدید
  • ارسال توسط :
تنیسورهای ایران جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آوردند

تنیسورهای ایران جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آوردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه برگزاری رقابت‌های تنیس قهرمانی تیمی زیر 12 سال غرب آسیا به میزبانی لبنان برگزار شد و تیم ملی تنیس پسران کشورمان ضمن شکست تیم های سوریه یمن و قطر در مرحله نیمه نهایی تیم اردن را نیز شکست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه برگزاری رقابت‌های تنیس قهرمانی تیمی زیر 12 سال غرب آسیا به میزبانی لبنان برگزار شد و تیم ملی تنیس پسران کشورمان ضمن شکست تیم های سوریه یمن و قطر در مرحله نیمه نهایی تیم اردن را نیز شکست داد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی آرتین نظری با نتیجه ( ۵-۷ و ۲-۶ ) حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه بخش انفرادی امیر علی قوام با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶ ) دیگر نماینده حریف را مغلوب کرد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان ضمن حضور در فینال بازیها جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را نیز کسب کردند و فردا در آخرین مسابقه با لبنان مسابقه می دهند.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای سوریه ، یمن ، لبنان، اردن ، عمان ، بحرین ، امارات ، قطر ، عربستان ، عراق،  کویت و ایران حضور دارند و دو تیم برتر جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که آبان ماه سال آینده به میزبانی قزاقستان برگزار می شود کسب می کنند.

سرپرستی تیم های اعزامی به این دوره از رقابت‌ها بر عهده فرشاد صفتی است و تونی اندروویچ به عنوان مربی در بخش پسران در این دوره از رقابت ها حضور خواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.