ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 73589
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
تکریم پدران شهدا وظیفه مردم و مسئولین است

تکریم پدران شهدا وظیفه مردم و مسئولین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر جمعه طی تماس تلفنی با پدر شهید حججی به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر ضمن تبریک این روز به وی گفت: شهید حججی و خانواده اش مایه افتخار اسلام و ایران هستند و ما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر جمعه طی تماس تلفنی با پدر شهید حججی به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر ضمن تبریک این روز به وی گفت: شهید حججی و خانواده اش مایه افتخار اسلام و ایران هستند و ما به وجود شما به عنوان پدر این شهید بزرگوار می بالیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: شهید حججی با شهادت دلیرمردانه خود بهترین قدردانی را از پدر خود داشت و با شهادت خود درس مردانگی، ایثار و استقامت را به ما داد، تکریم پدران شهدا وظیفه مردم و مسئولین است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا اظهار داشت: ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه می تواند انقلاب اسلامی را بیمه کرده و در توطئه های دشمنان را خنثی کند.

پدر شهید حججی نیز ضمن تشکر از خداوند متعال به خاطر چنین موهبتی از ابراز لطف نسبت به خانواده شهید تقدیر و اظهار کرد: امیدوارم خانواده شهید حججی و ملت ایران ادامه دهنده راه این شهید باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.