ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7361
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۱۹
  • 143 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم مجاهد فی سبیل الله و انصار خدا هستند

مدافعان حرم مجاهد فی سبیل الله و انصار خدا هستند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»؛ حجت الاسلام سید حسین مؤمنی امشب(یکشنبه) در مراسم یادبود شهدای مدافع حریم حضرت زینب(س) که در حسینیه هنر برگزار شد با بیان اینکه بعضی حرکت ها در طول تاریخ صورت گرفته که این حرکت ها مقطعی و موقت است که به نتیجه نمی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»؛ حجت الاسلام سید حسین مؤمنی امشب(یکشنبه) در مراسم یادبود شهدای مدافع حریم حضرت زینب(س) که در حسینیه هنر برگزار شد با بیان اینکه بعضی حرکت ها در طول تاریخ صورت گرفته که این حرکت ها مقطعی و موقت است که به نتیجه نمی رسد و اثر آن از بین رفته است، گفت:هر حرکتی که اثر آن تا امروز باقی مانده است به یقین برمدار حق است اگرچه ممکن است افراد به ظاهر مسلمان نبودند اما این  باور این ها حق و حقیقتی است و آن‌ها به ندای درونی خود پاسخ دادند و بر اساس آن ندا حرکت کردند و به همین خاطر است که اثر آن تاکنون باقی مانده است.

وی در ادامه گفت: حرکت‌هایی‌که به‌صورت مستمر در جریان است اگرچه ممکن است سالیان سال از به وقوع آمدن آن حرکت ها گذشته باشد تنها حرکت هایی است که در مدار حق، خداباوری و خدا محوری سیر کنند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز این حرکت است. مفهوم کلمه الله که در پرچم ایران نقش بسته این است که‌ هرآنچه قرار است در این نظام محقق شود باید در مدار حق و خداباوری باشد و اگر چنین نباشد افراد نه تنها مؤثر نیستند بلکه مضر هستند و به اصل و ریشه نظام لطمه می زنند.

حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به سفارش شهید همدانی به همسر و فرزندانش در وصیت نامه خود مبنی بر اینکه سفارش می‌کنم مثل گذشته بدهکار به انقلاب و نظام باشید نه طلبکار،گفت:کسانی که تربیت شده این مکتب هستند اهل خودنمایی نیستند و بر این باور اصلیی هستند که در این نظام مقدس مدار و محور خداست.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم کسانی‌هستند که باورشان خدا بود و می‌توانستند در این جا از نعمت های خدا بهره ببرند، اظهار کرد: مدافعین حرم  با رفتنشان اثبات می‌کنند که همه سرباز ولایت هستیم و اگر اذن ولی باشد زمین و زمان را با خود خود سیراب می کنیم. 

حجت الاسلام مؤمنی در خاتمه گفت: شهدای مدافع حرم جا پای حضرت زهرا(س) گذاشتند و با تمام وجودشان از حریم اهل بیت دفاع کردند.مدافعان حرم با خدا وارد تجارت شدند و مجاهد فی سبیل الله و انصار خدا هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن