ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73623
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۳۳
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
تظاهرات صدها بحرینی در حمایت از مردم مظلوم یمن+ فیلم

تظاهرات صدها بحرینی در حمایت از مردم مظلوم یمن+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ساکنان مناطق مختلف بحرین به دعوت از گروه های انقلابی، تظاهرات گسترده ای را در حمایت از مردم مظلوم بحرین برپا کردند. سایت خبری «المیدان» وابسته به گروه های انقلابی اعلام کرد: ساکنان مناطق الشاخوره، ابوصیبع، المصلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ساکنان مناطق مختلف بحرین به دعوت از گروه های انقلابی، تظاهرات گسترده ای را در حمایت از مردم مظلوم بحرین برپا کردند.

سایت خبری «المیدان» وابسته به گروه های انقلابی اعلام کرد: ساکنان مناطق الشاخوره، ابوصیبع، المصلی و … با برپایی تظاهرات گسترده، حمایت کامل خود را از کشور یمن و مردم آن اعلام کردند.

بر اساس سایت خبری المیدان، تظاهرکنندگان با سردادن شعارهای ضد رژیم سعودی، از سازمان های حقوق بشر درخواست کردند تا در مقابل جنایت های مقام های عربستان در حق مردم مظلوم یمن سکوت نکنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای رژیم آل خلیفه نیز به منظور سرکوب تظاهرات ضد رژیم سعودی، به سمت تظاهرکنندگان یورش بردند .

تظاهرکنندگان همچنین با در دست گرفتن پرچم بحرین و تصاویر «آیت الله عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین از رژیم آل خلیفه درخواست کردند که هرچه زودتر به محاصره منزل این روحانی عالی قدر پایان دهد.

دادگاه رژیم آل خلیفه به بهانه مسائل پول شویی، بیش از  ۳۰۰ روز است که آیت الله عیسی قاسم را در خانه حبس کرده اند و اجازه خروج را به وی نمی دهند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.