ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 73673
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان| آیت‌الله خاتمی: فضای مجازی دامی برای غارت ارزش‌های دینی است

کرمان| آیت‌الله خاتمی: فضای مجازی دامی برای غارت ارزش‌های دینی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت‌الله سیداحمدخاتمی امروز عصر در جمع معتکفان مسجد جامع شهر کرمان با بیان اینکه توفیق بزرگی نصیب معتکفین در مساجد شده اظهار داشت: این توفیق از سوی خدا و عیدی خدا در روز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) است. وی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت‌الله سیداحمدخاتمی امروز عصر در جمع معتکفان مسجد جامع شهر کرمان با بیان اینکه توفیق بزرگی نصیب معتکفین در مساجد شده اظهار داشت: این توفیق از سوی خدا و عیدی خدا در روز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) است.

وی با بیان اینکه حدود دو دهه قبل در مراسم اعتکاف در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم شرکت کردم و هنوز شیرینی آن اعتکاف در کام من هست افزود: در آن زمان فهمیدم که خیلی شرایط باید جور شود تا انسان در این ایام معتکف شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه استان کرمان، استان کریمان است خاطر نشان کرد: مردم استان کرمان از قبل از انقلاب با انقلاب و همراه انقلاب بوده و آنچه که در این استان پررنگ است عشق به ولایت است.

وی با بیان اینکه بیش از 37 هزار نفر و نزدیک 38 هزار نفر بر اساس آمار ارائه شده در مراسم اعتکاف در استان کرمان شرکت کردند و این حضور پر شور نشان از آن دارد که دینداری در کرمان زنده است بیان کرد: فردا روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران است و به تعبیر امام راحل اولین روز حکومت الله است.

آیت‌الله خاتمی با یادآوری اینکه مردم در فراخوان 12 فروردین پای صندوق آمدند و به جمهوری اسلامی ایران رای دادند که در تمام انقلاب‌های دنیا بی‌سابقه است گفت: این روز، روزی است که طاغوتی‌ها رفتند و خبر از برگشتن خود می‌دادند اما امروز حدود 40 سال از انقلاب می‌گذرد و مردم پای انقلاب خود ایستادند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در ابتدای سال جدید در حرم امام رضا(ع) گفت: ایشان فرمودند در عرصه عدالت باید بیشتر تلاش کنیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کردند گفت: انقلاب ما رویش‌ها و ارمغان‌های فرهنگی خوبی داشته است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خودباوری ملی یک ارمغان بزرگ است و بیش از خودباوری شخصی است عنوان کرد: اینکه یک ملت بگوید به آنچه که می‌خواهیم، خواهیم رسید بسیار ارمغان بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه ما در اول انقلاب برای درمان بیماران خود مشکلات زیادی داشتیم و عده‌ای به خارج از کشور سفر می‌کردند خاطر نشان کرد: اما در حال حاضر پزشکان متخصص زیادی دارم و علم پزشکی در کشور بسیار رشد کرده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در عرصه هوا و فضا ماهواره ساختیم و در فضا نصب کردیم و توانستیم به این فناوری دست پیدا کنیم افزود: گروه‌های جهادی از برکات انقلاب است و عده‌ای جوان وارد یک منطقه می‌شوند و سازندگی مناطق را برعهده می‌گیرند که بسیار ارزشمند است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه سفر راهیان نور از دیگر رویش‌های انقلاب است بیان کرد: سفر خوب است اما سفر باید هدفمند باشد و سفر راهیان نور که تاریخ مجسم دفاع مقدس است سفری مقدس است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی بعد از انقلاب در کشور به وجود آمد و دشمن از این فرهنگ هراسان است گفت: تشییع جنازه شهید حججی نشان داد که فرهنگ شهادت در کشور ما زنده است.

آیت‌الله خاتمی گفت: در آن فیلمی که از وی نشان دادند دیدیم که جلاد شهید حججی از اسارت این شهید ترسیده بود گویی که شهید حججی او را اسیر کرده بود.

وی احیای مسجد جمکران را رویش بزرگ انقلاب و از اهتمام بزرگان دین ما دانست و خاطر نشان کرد: رضاخان سعی زیادی داشت تا حوزه‌های علمیه را متلاشی کند اما حوزه علمیه قم به برکت وجود مسجد مقدس جمکران به کار خود ادامه داد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نامگذاری‌های سال که توسط رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود افزود: قبل از انقلاب در شان مردم نبود و رهبری این نامگذاری‌ها را جهت‌دار کردند و هر سال یک نام مناسب در جهت ارتقای کشور عنوان می‌کنند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه قبل از انقلاب بود اما بسیار مرده برگزار می‌شد که به برکت انقلاب زنده و تاثیرگذار شد و یک دستاورد بزرگ برای انقلاب است که در همه عرصه‌های کشور موثر بود بیان کرد: در طول حکومت‌های شاهنشاهی یک انتخابات برگزار نشد اما در طول انقلاب تاکنون 35 دوره انتخابات برگزار شده که نشان از مردم سالاری دینی در کشور است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فاطمیه بعد از انقلاب احیا شد و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نام فاطمه را بلند کردند افزود: مردم در این ایام به عشق حضرت زهرا(س) عزاداری می‌کنند.

وی دهمین رویش انقلاب اسلامی را برگزاری مراسم اعتکاف دانست و افزود: قبل از انقلاب اعتکاف به یک مسجد در قم محدود بود و امروز مردم به‌ویژه جوانان استقبال بسیار خوبی از این مراسم در سراسر کشور می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اعتکاف کلاس سازندگی است و جوانی که در اعتکاف شرکت می‌کند قرار دائمی با خدا دارد بیان کرد: اعتکاف آئین بازیابی انسان است و آدم خودش را در این روزها پیدا می‌کند و جوانی که با خدا انس پیدا می‌کند آرامش خاطر ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه نمره خوب را در اعتکاف کسی دارد که برای تغییر آمده است و آمده تا از این به بعد نمازش را اول وقت بخواند و به سمت نوافل برود تصریح کرد: سرمایه‌های زندگی فقط سرمایه‌های مادی نیست و سرمایه‌های معنوی بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فضای مجازی دام دین و معنویت است و نباید برای مسلمان اینگونه باشد افزود: فضای مجازی را ساختند تا دین و ارزش‌های ما را به غارت ببرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر راهی برای انحراف جوان مسلمان و شیعه استفاده می‌کند و باید از خودمان مراقبت کنیم گفت: اعتکاف متحول کننده است و ذکر خدا انسان را بسیار متحول می‌کند و سفارش شده در ماه رجب زیاد استغفار کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.