ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73749
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
  • 532 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک موشک «قاهر۲» به مواضع نظامیان سعودی در جیزان

شلیک موشک «قاهر۲» به مواضع نظامیان سعودی در جیزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از المیادین، یک منبع نظامی یمنی از شلیک موشک بالستیک از نوع قاهر ام ۲ به مواضع نظامیان سعودی در جیزان خبر داد. این منبع نظامی همچنین به عملیات موفق ارتش و کمیته های مردمی یمن ضد مواضع مزدوران وابسته به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از المیادین، یک منبع نظامی یمنی از شلیک موشک بالستیک از نوع قاهر ام ۲ به مواضع نظامیان سعودی در جیزان خبر داد.

این منبع نظامی همچنین به عملیات موفق ارتش و کمیته های مردمی یمن ضد مواضع مزدوران وابسته به آل سعود در استان الجوف اشاره و اعلام کرد: در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران در روستای العبید در استان الجوف شماری از مزدوران کشته و زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید:

آماده‌باش نظامیان اسرائیل در اطراف غزه عکس/ جنجال تجاوز مزدور سعودی به یک بانوی یمنی

شایان ذکر است که قبلا خبرگزاری واس عربستان اعلام کرد که ۵ نظامی این کشور در منطقه جیزان در مرز با یمن کشته شده اند اما این رسانه سعودی به جزییات بیشتری درباره شرایط و زمان کشته شدن این نظامیان اشاره ای نکرد.

این در حالی است که منابع نظامی یمنی اعلام کردند: یگان توپخانه و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع نظامیان سعودی را در جبهه نجران هدف قرار داده اند.

این منابع بیان کردند: مواضع سعودی ها در السدیس، نهوقه، الشبکه، المخروق الصغیر و المخروق الکبیر هدف قرار گرفته است.

به گفته منابع یمنی؛ یگان موشکی و توپخانه مواضع نظامیان سعودی را به دقت هدف قرار داده است.

این منابع اعلام کردند: یگان توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن در صحرای البقع در نجران نیز با هدف قرار دادن مواضع نظامیان سعودی تلفات و خسارات سنگینی به دشمن وارد کردند.

یمنی ها به عملیات تک تیراندازان یمنی ضد نظامیان سعودی و کشته شدن یک نظامی سعودی در نجران نیز اشاره کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.