ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73751
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :

در روز ۲۷ رجب ۲۷ خانه با حضور ۲۷ خانواده شهید مدافع حرم تحویل مردم زلزله زده می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   سرهنگ “عزیز الهیاری” فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: این افراد پس از جمع آوری برای درمان به کمپ های ترک اعتیاد شهرستان کنگاور منتقل شدند. وی افزود: جمع آوری معتادان متجاهر با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   سرهنگ “عزیز الهیاری” فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: این افراد پس از جمع آوری برای درمان به کمپ های ترک اعتیاد شهرستان کنگاور منتقل شدند.
وی افزود: جمع آوری معتادان متجاهر با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور مسافران و مهمانانی که از نقاط مختلف کشور وارد کنگاور می شدند در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.
سرهنگ الهیاری ادامه داد: جمع آوری و انتقال معتادان متجاهر به کمپ های ترک اعتیاد با همکاری بهزیستی، دادستانی و فرمانداری شهرستان کنگاور انجام گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی معتادان متجاهر در نوروز امسال نسبت به سال قبل موفق تر اجرا و جمع اوری این افراد با رشد 2 برابری روبرو شد.
وی در پایان اظهار کرد: همکاری خوب مردم با پلیس یکی از عوامل افزایش موفقیت طرح جمع اوری معتادین متجاهر بود که امیدوارم این همکاری در طول سال نیز تداوم داشته باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.