ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7377
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
وصیت‌نامه شهدای مدافعین حرم گرگان کتابت می‌شود

وصیت‌نامه شهدای مدافعین حرم گرگان کتابت می‌شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام یعقوب مهدوی، اظهار داشت: مراسم کتابت وصیت‌نامه شهدای مدافعین حرم با حضور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج هنرمندان گرگان و […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام یعقوب مهدوی، اظهار داشت: مراسم کتابت وصیت‌نامه شهدای مدافعین حرم با حضور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج هنرمندان گرگان و آموزشگاه مرکز تخصصی خوشنویسی ریحان برگزار شد.

وی ادامه داد: نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌‌ریزی کتابت وصیت نامه شهدای مدافعین حرم شهرستان گرگان با حضور دستگاه‌های مذکور برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد که با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان گرگان این همایش همزمان با سالروز هفته دفاع مقدس در 2 نقطه از محل‌های پرتردد شهر گرگان به صورت همزمان برگزار شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهدای مدافعین حرم، اظهار کرد: این مراسم به منزله ارج نهادن به وارسته ترین  انسانها و پاکترین و بی ریا ترین فرزندان ایران اسلامی مان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان با بیان این نکته که جان انسان با ارزشترین و گرانبهاترین داشته هر انسان است، افزود: شهدا فرزندان پاک گرگان زمین و سرمایه عظیم جامعه هستند که برای دفاع از این مرزو بوم از جان خود گذشتند.

مهدوی افزود: همزمان با برگزاری این همایش ١

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن