ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73794
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۵:۳۳
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه عسیر عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش "عَبس" در استان حجه، چهار غیرنظامی از جمله یک دختر بچه زخمی شدند. یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پیشروی گسترده مزدوران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش "عَبس" در استان حجه، چهار غیرنظامی از جمله یک دختر بچه زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پیشروی گسترده مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور به سمت منطقه "گمرکات" حِرض در استان حجه را متوقف کردند که در پی این عملیات، شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

وی افزود که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی با وجود برخورداری از پشتیبانی گسترده هوایی جنگنده‌های این ائتلاف، نتوانستند هیچگونه پیشروی به دست آوردند.

از سوی دیگر هفت نظامی سعودی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جیزان و نجران به هلاکت رسیدند و دو خودروی نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.

منابع یمنی از کشته شدن شماری از نظامیان سعودی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی در پایگاه "الحسکول" در جیزان و انهدام یک دستگاه بولدوزر نظامی آن‌ها در پایگاه "العمود" خبر دادند.

این در حالی است که تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز یک نظامی سعودی رادر کوه "الشُرفه" در نجران به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدوران منصور هادی در شهر "الربوعه" و گذرگاه "علب" در منطقه عسیر عربستان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند و موفق شدند تعدادی از مناطق در اطراف گذرگاه علب را به کنترل خود در بیاوردند.

در پی حملات نیروهای یمنی به مواضع و استحکامات مزدوران منصور هادی در منطقه "الزَرقه" در بخش "المَصّلوب" در استان الجوف، 4 تن از مزدوران کشته و 9 نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین استحکامات مزدوران منصور هادی در روستای "عبید" در بخش "المُتون" در شمال غرب استان الجوف را هدف حملات غافلگیر کننده خود قرار دادند.

نیروهای یمنی با انجام یک عملیات نظامی موفق شدند به تعدادی از پایگاه‌های مزدوران منصور هادی در منطقه "قطابه" در شمال شرق بخش "حیس" در جنوب استان الحدیده نفوذ کنند.

در پی حملات نیروهای یمنی به مواضع مزدوران منصور هادی در بخش "قَیفه" در جنوب غرب استان البیضاء شماری از آن‌ها کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی با انجام یک عملیات نظامی موفق شدند تعدادی از پایگاه‌های مزدوران منصور هادی در منطقه مرزی "البُقع" واقع بین صعده و نجران را به کنترل خود در بیاورند که در پی این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، 9 بار مواضعی را که نیروهای یمنی در کوه "الشُرفه" در نجران به کنترل خود در آورده بودند، بمبارن کردند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین مناطق مختلف دو بخش "مُنبه" و "باقِم" در جنوب غرب استان صعده در شمال این کشور را بمباران کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.