ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73799
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۵۹
  • 325 بازدید
  • ارسال توسط :

آغاز عملیات نیرو‌های انصارالله یمن علیه مزدوران سعودی در استان لحج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوآ، مبارزان جنبش انصارالله یمن روز یکشنبه عملیات گسترده ای را با هدف مقابله با تجاوزات نظامی مزدوران وابسته به عربستان سعودی نزدیک استان لحج در جنوب یمن آغاز کردند. بنا به اعلام منابع نظامی […]

آغاز عملیات نیرو‌های انصارالله یمن علیه مزدوران سعودی در استان لحجبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوآ، مبارزان جنبش انصارالله یمن روز یکشنبه عملیات گسترده ای را با هدف مقابله با تجاوزات نظامی مزدوران وابسته به عربستان سعودی نزدیک استان لحج در جنوب یمن آغاز کردند.

بنا به اعلام منابع نظامی محلی، در این عملیات که علیه نظامیان طرفدار عبدربه منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن) صورت گرفت دست‌کم ده نفر از این نیروها کشته و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند. این درگیری ها در منطقه الراهده که بین استان های تعز و لحج قرار دارد، واقع شد. استان تعز همجوار همچنان در محاصره نیروهای انصار الله قرار دارد.

یکی از فرماندهان نظامی تلفنی به این خبرگزاری گفت: برخی از نظامیان طرفدار هادی نیز به ضرب گلوله تک تیراندازان انصار الله که در بالای تپه های اطراف تعز مستقر شده بودند کشته شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.