ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73806
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۵۲
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
دفع حملات مزدوران سعودی در استان «حجه»/کشته شدن بیش از 30 تروریست در مناطق مختلف یمن

دفع حملات مزدوران سعودی در استان «حجه»/کشته شدن بیش از 30 تروریست در مناطق مختلف یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  یک منبع نظامی در ارتش یمن اعلام کرد که عناصر تروریستی ائتلاف عربستان حملات گسترده ای در مناطق «میدی و الجمارک» واقع در استان «حجه» در غرب یمن انجام دادند. این منبع اعلام کرد که این حملات در گذرگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  یک منبع نظامی در ارتش یمن اعلام کرد که عناصر تروریستی ائتلاف عربستان حملات گسترده ای در مناطق «میدی و الجمارک» واقع در استان «حجه» در غرب یمن انجام دادند.

این منبع اعلام کرد که این حملات در گذرگاه «الطوال» واقع در مرز منطقه «نجران» عربستان صورت گرفته و ارتش یمن و جنبش «انصار الله» موفق شده‌اند این حملات را دفع کنند.

این منبع نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که نیروهای یمنی خسارتهای زیادی به عناصر ائتلاف عربستان وارد کردند و در جریان دفع این حملات، دهها عنصر ائتلاف کشته و زخمی و مجبور به عقب نشینی شدند.

گروه انصار الله همچنین یک خودروی نظامی سعودی واقع در منطقه «جیزان» را هدف قرار داد که همه عناصر حاضر در آن کشته شدند.

یک منبع نظامی دیگر هم اعلام کرد که موشکهای «گراد» ارتش یمن مقرهای تروریستهای ائتلاف عربستان را در جنوب منطقه «کهبوب» واقع در استان «لحج» هدف قرار دادند.

در همین راستا، خبرگزاری «سبأ نت» یمن اعلام کرد که تک تیراندازهای ارتش یمن طی 24 ساعت گذشته، 7 سرباز سعودی و 25 تروریست دیگر را از پای درآورده اند.

در موازات این مسائل، یگانهای موشکی یمن، یک موشک «بدر 1» را به اردوگاه نظامیان گارد ملی عربستان در نجران شلیک کرد که کاملا از بین رفت.

عربستان از 26 مارس سال 2015 ائتلاف نظامی را علیه ملت یمن فرماندهی میکند که در پی آن شمار زیادی از غیر نظامیان یمنی کشته شدند. افزون بر این مسئله به خاطر حملات عربستان بیش از 22 میلیون یمنی نیازمند کمکهای بشردوستانه هستند و 80% از آنان زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

در مقابل، جنبش انصار الله مناطق مرزی و حتی ریاض پایتخت عربستان را روزانه هدف موشکهای خود قرار میدهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.