ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73824
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدی که سالگرد شهادتش با روز وفات ام المصائب زینب کبری همزمان شد

شهیدی که سالگرد شهادتش با روز وفات ام المصائب زینب کبری همزمان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دانشجو سلام؛ نام زینب همواره با صبر و استقامت معنا پیدا می کند ، نام مدافعان حرم هم در کنار واژه صبر، ذهنها را به سمت زینب سوق می دهد. شهدایی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اجر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دانشجو سلام؛ نام زینب همواره با صبر و استقامت معنا پیدا می کند ، نام مدافعان حرم هم در کنار واژه صبر، ذهنها را به سمت زینب سوق می دهد.

شهدایی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اجر دوشهید دارند و این همه به خاطر غربت و مظلومیتی است که اینان به جان خریدند و برای دفاع از ناموس شیعه هزاران کیلومتر آن طرفتراز خاک وطن خونشان را پیشکش خاندان اهل بیت و امنیت کشور کردند.

Yadollah Tarmimi 11

در روز خاکسپاری شهید یدالله ترمیمی به یاد دارم پدرش چه محکم و کوبنده سخن می گفت و از تربیت چنین فرزندی که در راه اسلام تقدیم کرد افتخار می کرد.

شهیدی که هنوز کمتر از ۳۰ بهار از زندگی اش نگذشته بود اما چنان یک شبه ره صد ساله را طی کرد که همه اولیاء و مقربان غبطه مقامش را خواهند خورد و بی شک مصداق «و قلیل من الاخرین» بود که همراه با سابقون مقرب درگاه خدا شد.

photo 2018 01 11 09 06 31

تاریخ درس تجربه است و این بار تربیت یافتگان مکتب فاطمی و علوی از تاریخ تجربه آموختند و فهمیدند اگر بخواهد مانند عاشورا دیر اقدام شود باز ناموس شیعه به اسارت خواهد رفت. از اینرو سراسیمه خود را به شام بلا رساندند و سینه هایشان را سپر دخترعلی کردند و نگذاشتند حرم ام المصائب  به دست ناپاکان یزیدی و اموی بیفتد.

مطمعنا شهید ترمیمی و همه شهدای مدافع حرم اهل بیت بر خوان گسترده زینب (سلام الله علیها) مهمان هستند و کسانی که از این دردانه علی و زینت پدر محافظت کردند بی شک مورد عنایت امیرالمونین اند و اهل جنت.

انتهای پیام /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.