ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73845
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
  • 385 بازدید
  • ارسال توسط :
حضرت زینب (س) الگوی شهدای مدافع حرم بود

حضرت زینب (س) الگوی شهدای مدافع حرم بود

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در مراسم عزاداری سالگرد وفات حضرت زینب (س) و گرامیداشت شهدای لشکر فاطمیون در حرم مطهر رضوی افزود: حضرت زینب (س) کسی است که در واقعه کربلا ناگوارترین و مصیبت بارترین اتفاقات را به چشم دید اما در مجلس یزید، شام و کوفه با صلابت به دفاع از […]

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در مراسم عزاداری سالگرد وفات حضرت زینب (س) و گرامیداشت شهدای لشکر فاطمیون در حرم مطهر رضوی افزود: حضرت زینب (س) کسی است که در واقعه کربلا ناگوارترین و مصیبت بارترین اتفاقات را به چشم دید اما در مجلس یزید، شام و کوفه با صلابت به دفاع از اسلام و حقانیت ائمه معصومین (ع) پرداخت.
وی اظهار کرد: اگر مقاومت، ایستادگی، دشمن شناسی و صلابت افرادی مانند حضرت زینب (س) در مقابل دشمنان نبود، رزمندگانی از قبیل لشکر فاطمیون، زینبیون و حیدریون شکل نمی گرفت.
وی گفت: ائمه معصومین (ع) به سبب بار سنگین مسئولیتی که برای هدایت بشریت بر دوش داشتند، در برابر سختی ها صبر پیشه می کردند و در برابر دشمنان مقاومت می نمودند تا به اهدافشان دست یابند.
حجت الاسلام رئیسی افزود: انسان با ظرفیت در مواجهه با سختی ها عرصه بندگی را ترک نمی کند و در مواجهه با دشمن، تسلیم نمی شود بلکه اینچنین انسانی روحیه مبارزه با دشمن دارد و تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل می کند.
وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، الگویی از صابرین را به تصویر کشیدند و مزدوران داعش را که از نظر تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی توسط عربستان، صهیونیستها و آمریکا حمایت می شدند، وادار به عقب نشینی کردند.
وی گفت: اگر مقاومت و صبر شهدای مدافع حرم نبود، داعش از بین نمی رفت، این شهدا فقط با عشق به حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) و دفاع از حرم و حریم و ارزشهای الهی، درسی به صهونیست ها دادند که فراموش شدنی نیست.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که مساله اصلی در برابر داعش، دفاع از امت اسلامی در مقابل دشمنان است.
وی اظهار کرد: امروز به برکت مقاومت شهدای مدافع حرم، جریان مقاومت امت اسلامی به فرهنگ ایستادگی و مقاومت برای رسیدن به هدف تبدیل شده که جلوه آن راهپیمایی اربعین است.
در این مراسم پدران شهدای تیپ فاطمیون نیز حضور داشتند.
7489 / 6053

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.