ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73859
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۳:۱۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
16 نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی کشته شدند

16 نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از شبکه خبری الجزیره، رسانه های سعودی اعلام کردند که روز دوشنبه چهار نظامی دیگر سعودی در درگیری با نیروهای یمنی در جنوب عربستان کشته شدند که در نتیجه شمار کشته های متجاوزان به یمن طی دو روز گذشته به 16 تن افزایش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از شبکه خبری الجزیره، رسانه های سعودی اعلام کردند که روز دوشنبه چهار نظامی دیگر سعودی در درگیری با نیروهای یمنی در جنوب عربستان کشته شدند که در نتیجه شمار کشته های متجاوزان به یمن طی دو روز گذشته به 16 تن افزایش پیداکرد.
شامگاه دوشنبه نیز نیروهای یمنی با یک فروند موشک بالستیک «بدر1» پایگاه نظامی الجربه در عسیر عربستان را هدف قرار دادند.
در همین حال منابع یمنی شامگاه دوشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دادند که شمار قربانیان جنایت جنگنده های سعودی به اردوگاه پناهندگان یمنی در غرب حدیده یمن به 14 تن رسیده است. در این حمله هوایی 9 تن دیگر نیز زخمی شدند.
ائتلاف به سرکردگی سعودی از ششم فروردین 1394 با هدف بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی این کشور به یمن حمله نظامی کرد؛ حمله ای که به ویرانی مناطق مسکونی و فرهنگی و اقتصادی این کشور و کشتار هزاران یمنی و آوارگی میلیونها نفر دیگر منجر شده است.
شبک**9365**1708

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.