ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73867
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۳:۵۱
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه

**اخبار داخلی نیویورک – نماینده دائم ایران در سازمان ملل، جلوگیری از برجام را وظیفه همگانی جامعه بین الملل دانست و گفت: تداوم و اعتبار برجام به اجرای کامل، موثر و بی قید و شرط آن توسط سایر طرف ها بستگی دارد.شیراز – مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از […]

**اخبار داخلی
نیویورک – نماینده دائم ایران در سازمان ملل، جلوگیری از برجام را وظیفه همگانی جامعه بین الملل دانست و گفت: تداوم و اعتبار برجام به اجرای کامل، موثر و بی قید و شرط آن توسط سایر طرف ها بستگی دارد.
شیراز – مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های دانشکده خبر در عرصه های منطقه ای، ملی و بین المللی گفت: این مرکز آموزش عالی باید در سپهر رسانه ای کشور بدرخشد.
دزفول – رئیس پارک ملی کرخه از وقوع آتش سوزی در این منطقه خبر داد و گفت: بی احتیاطی گردشگران در روز طبیعت موجب وقوع آتش سوزی در یک هکتار از پارک ملی کرخه شد.
اهواز – رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در آتش سوزی سنگین بامداد روز سه شنبه در یک قهوه خانه در اهواز 10 نفر جان باخته و شش نفر دیگر مصدوم شدند.
تهران – سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: من باید به دلیل احترام به عملکرد عالی تیمم در زمین بایستم و به داشتن این تیم افتخار کنم.
تهران – تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل نسف قارشی ازبکستان، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.
تهران – تیم فوتبال استقلال ایران با پیروزی 2 بر صفر برابر الریان قطر 9 امتیازی شد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

**اخبار خارجی
تهران – تنها چهار روز پس از آنکه رژیم صهیونیستی هجده فلسطینی را در نوار غزه به شهادت رساند، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی موجودیت این رژیم را به رسمیت شناخت.
بغداد – 147 عضو داعش در چند عملیات جداگانه از سوی نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) در کرکوک (شمال) و استان الانبار (غرب) عراق کشته شدند.
تهران – صالح صماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز دوشنبه گفت: مردم یمن ساخت موشک و تسلیحات را آغاز کردند.
لندن – پلیس انگلیس با استفاده از یک دستگاه فوق پیشرفته جاسوسی قادر است تا تمام اطلاعات گوشی همراه افراد را بدون آگاهی طرف مقابل استخراج کند که این مساله گروه‌های طرفدار حقوق بشر را نگران کرده است.
مسکو – وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیرقانونی و بر خلاف منشور سازمان ملل متحد است.
مسکو – رئیس کمیسیون سیاستگذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) اعلام کرد: انتخاب بولتون و پمپئو می تواند آمریکا را به جنگ های جدید بکشاند و ترامپ با انتصاب بولتون نشان داد اعتماد به نفس ندارد.
تهران – هادی العامری دبیر کل سازمان بدر عراق و رئیس ائتلاف فتح، گفت: اولویت عراق نابودی مثلث مرگ یعنی فرقه گرایی، فساد و تروریسم است.
بغداد – وزارت بهداشت عراق از کشف بقایای اجساد 158 شهید مربوط به کشتار اسپایکر بدست داعش در محل کاخ های صدام در شهر تکریت عراق خبر داد.
تهران– دیوان عالی آمریکا روز دوشنبه حکم مالی علیه سازمان آزادی بخش فلسطین را به مبلغ 655 میلیون دلار رد کرد.
تهران– کاخ سفید روز دوشنبه تایید کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همتای روسی خود ولادیمیر پوتین را به واشنگتن دعوت کرده است.
تهران- یگان موشکی ارتش یمن عصر دوشنبه پایگاه نظامیان سعودی را در استان عسیر عربستان با یک فروند موشک بالستیک هدف قرار داد.
نیویورک – اعضای جنبش عدم تعهد در کمیسیون خلع سلاح سازمان ملل متحد خواستار پیوستن سریع و بدون قید و شرط رژیم صهیونیستی به پیمان منع گسترش سلاح های اتمی( ان پی تی) شدند.
نیویورک – سخنگوی وزارتخارجه آمریکا در حالی که مصر را به احترام و حمایت از حقوق و آزادی های اساسی تشویق کرد، گفت: منتظر ادامه کار با عبدالفتاح السیسی برای پیشبرد مشارکت راهبردی و حل مشکلات مشترک هستیم.
نیویورک – سفیر پرو و رئیس جدید شورای امنیت سازمان ملل متحد می گوید اعضای این شورا در ماه آوریل به میانمار، بنگلادش و عراق سفر می کنند.
تهران – خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه به نقل از کاخ سفید گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 17 و 18 آوریل (28 و 29 فروردین) با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در ایالات متحده دیدار و در مورد برنامه ملاقاتش با رهبر کره شمالی و موضوعات دیگر گفت و گو می کند.
تهران – ایرنا – منابع خبری شامگاه دوشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دادند که طی دو روز گذشته 16 نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی در مناطق مرزی جنوب عربستان با یمن کشته شدند.
شبک**1708

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.