ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73873
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۴:۰۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
خون مطهر شهدای فاطمیون و مدافعان حرم از جامعه جهانی جهل‌زدایی می‌کند

خون مطهر شهدای فاطمیون و مدافعان حرم از جامعه جهانی جهل‌زدایی می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدحجت السلام و المسلمین رییسی دیشب در مراسم عزاداری شام وفات حضرت زینب (س) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، افزود: خداوند در آیات قرآن ابتلا و مبتلا شدن انسان به آزمون‌ها را به عنوان یکی از فلسفه‌های خلقت یاد […]

خون مطهر شهدای فاطمیون و مدافعان حرم از جامعه جهانی جهل‌زدایی می‌کندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدحجت السلام و المسلمین رییسی دیشب در مراسم عزاداری شام وفات حضرت زینب (س) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، افزود: خداوند در آیات قرآن ابتلا و مبتلا شدن انسان به آزمون‌ها را به عنوان یکی از فلسفه‌های خلقت یاد می‌کند.

وی تصریح کرد: همه انبیاء الهی مورد آزمون و آزمایش الهی قرار گرفته‌اند و رمز سربلند بیرون آمدن از ابتلائات و آزمایشات الهی صبر است وبالاترین مدال و نعمتی که خداوند به پیامبر اکرم (ص) به عنوان بهترین خلق خود عنایت کرده، صبر و شرح صدر است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: صبر و ظرفیت می‌تواند یاری‌گر انسان در مشکلات و مصائب زندگی باشد و فرصتی برای تکامل انسان بسازد و اگر بنا بود صبر مجسم شود، به شکل امام حسن (ع) می‌شد، بر اساس روایات صبر امام حسین (ع) نیز موجب حیرت کائنات شده است.

حجت السلام و المسلمین رییسی گفت: امام علی (ع) خطاب به کمیل بن زیاد می‌فرمایند: «قلب‏ها مانند ظرف‏هایند، پس بهترین آن‌ها باظرفیت‏ترین آن‌هاست» وانسان روحیه مبارزه و ایستادگی در راه هدف را دارد و در برابر دشمن تمام تهدیدات را به فرصت‌ها و تمام چالش‌ها را زمینه تفوق و برتری می‌کند.
وی افزود:جلوه یک انسان باظرفیت و صبور وجود مقدس زینب کبری (س) است و زینب کبری (س) پیام عاشورا را به تمام اعصار و نسل‌ها رسانده است و اگر صبر و مقاومت زینب کبری (س) نبود امروز عاشورا در دست ما نبود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به روحیه ایستادگی شهدای مدافع حرم که موجب پیروزی مدافعان فاطمیون و حیدریون شد، گفت: جریان داعشی تکفیری با پولی که از سعودی و اطلاعاتی که از صهیونیست‌ها و پشتیبانی و سلاحی که از آمریکایی‌ها داشتند، جنایت مرتکب می‌شدند و هیچکس تصور شکست آن‌ها را نداشت؛ اما به دست توانای فاطمیون و حیدریون و زینبیون از پا در آمدند و این پیروزی به برکت این ظرفیت به دست آمد.

حجت السلام و المسلمین رییسی افزود:در جریان مبارزه با تروریست‌های تکفیری اتحاد و پیوندی بین برادران افغانی، ایرانی و سوری به وجود آمد که باعث جمع شدند قائله داعشی‌هایی شد که نه تنها امت اسلام، بلکه تمام بشریت را تهدید می‌کرد.
وی گفت: روزی دشمن نگران حزب الله لبنان بود، اما امروز جریانات حزب اللهی در جای جای امت اسلام حضور دارند، امروز جریان مقاومت به عنوان یک فرهنگ در میان تمام امت اسلامی جاری و ساری است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: پیام اربعین برای محرومان، پیام امید بخش نجات و برای مستکبران پیام پایان جریان و خط استبدادی و ظلم است؛ اربعین جلوه تشکیل جبهه متحد اسلامی است.

حجت السلام و المسلمین رییسی افزود: مقام معظم رهبری چند شب پیش در حرم مطهر رضوی با خانواده‌های لشکر فاطمیون دیدار داشتند و روحیه قوی خانواده شهدای فاطمیون عجیب بود، نزدیک به ۲ ساعت با رهبر انقلاب دیدار داشتند و ایشان سخن تک تک آن‌ها را شنیدند.

وی گفت: جلوه‌های صبر و ظرفیت داشتن را انسان می‌تواند در خانواده شهدا فاطمیون ببیند؛ این روحیه با تأسی به زینب کبری (س) و فاطمه اطهر (س) به دست آمده است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود:خون مطهر شهدای فاطمیون و مدافعان حرم از جامعه جهانی جهل‌زدایی می‌کند.

حجت السلام و المسلمین رییسی تصریح کرد:امروز مردم مسلمان یمن به برکت خون شهدا، هویت اسلامی خود را بازیافته‌اند، برای همین با دستان خالی در برابر استکبار ایستاده‌اند و آینده جهان نه از آن تسلیحات غرب و نه خزانه‌های برخی کشور‌های منطقه بلکه از آن مستضعفان و جبهه حق است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.