ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73907
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۲۱
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش انصارالله به ادعای بن سلمان درباره “تلاش” برای پایان جنگ یمن

واکنش انصارالله به ادعای بن سلمان درباره “تلاش” برای پایان جنگ یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در نشستی با مسئولان نظامی در صنعاء، اظهارات اخیر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را که گفته بود “ائتلاف عربی تلاش می‌کند جنگ در یمن را از راه چنددستگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در نشستی با مسئولان نظامی در صنعاء، اظهارات اخیر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را که گفته بود “ائتلاف عربی تلاش می‌کند جنگ در یمن را از راه چنددستگی بین نیروهای وابسته به جنبش انصارالله پایان دهد”، به سخره گرفت.

صماد در این دیدار گفت: اگر بن سلمان انتظار دارد با تفرقه اندازی‌ها پیروز شود، در واقع منتظر تحقق امری محال است، بن سلمان باید به دنبال راه چاره دیگری غیر از تفرقه بین نیروهای ما باشد و این مساله کاملا غیر ممکن است.

این رهبر انصارالله یمن در ادامه درباره افزایش حملات ائتلاف عربی در چند روز اخیر و پس از سفر یک هفته‌ای فرستاده سازمان ملل به صنعاء سخن گفت و ضمن اشاره به ایجاد جبهه‌های جدیدی در  برخی مناطق غرب و مرکز یمن توسط ائتلاف عربی به رهبری عربستان و امارات، بر لزوم آمادگی برای مرحله جدیدی از تنش‌ها تاکید کرد.

ولیعهد عربستان در جریان سفرش به آمریکا در گفتگویی با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد، “ائتلاف عربی برای پایان دادن به جنگ در یمن از طریق روندی سیاسی و با ایجاد چند دستگی در  نیروهای وابسته به انصارالله و اعمال فشار نظامی بر آنها تلاش می‌کند”.

بن سلمان در ادامه ادعاهای خود، حمله موشکی نیروهای انصارالله به عربستان را “آخرین تلاش مذبوحانه آنها دانست که تنها نشان دهنده ضعف شان است”.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.