ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73921
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۴۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید عمر البشیر بر ادامه حمایت از دولت مستعفی یمن

تاکید عمر البشیر بر ادامه حمایت از دولت مستعفی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از الیوم السابع، عمر البشیر، رئیس جمهور سودان در سخنان خود در آغاز جلسه پارلمان بر ادامه ماموریت نیروهای ارتش سودان تحت فرماندهی ائتلاف عربستان برای حمایت از دولت مستعفی یمن “تا زمان تحقق اهداف خود” تاکید کرد. البشیر گفت: روابط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از الیوم السابع، عمر البشیر، رئیس جمهور سودان در سخنان خود در آغاز جلسه پارلمان بر ادامه ماموریت نیروهای ارتش سودان تحت فرماندهی ائتلاف عربستان برای حمایت از دولت مستعفی یمن “تا زمان تحقق اهداف خود” تاکید کرد.

البشیر گفت: روابط عربی ما در راستای تحقق اهداف مشترک و تلاش برای سرمایه‌گزاری در سودان تحول چشمگیری داشته است.

رئیس جمهور سودان در سخنان خود به تحکیم روابط با کشورهای همسایه نیز پرداخت و گفت: دیپلماسی سودان را در راستای تحقق جهش کیفی در روابط خود با مصر بر پایه شفافیت، منافع متقابل، حفظ حاکمیت ملی و عدم مداخله در امور داخلی موظف کردیم و امیدواریم روزهای آتی شاهد تلاش‌ها برای تحکیم این روابط باشد.

البشیر همچنین از آغاز اجرای برنامه ریاست جمهوری در اصلاح قانون اساسی خبر داد و گفت: رایزنی‌هایی را برای تشکیل مکانیزم ملی به منظور وضع قانون اساسی دائم در کشور شروع کردیم.

وی گفت، نقص قانون اساسی ۲۰۰۵ این است که قانون اساسی انتقالی کشوری است که در خط مقدم کشورهایی قرار دارد که در جنوب صحرا مستقل شدند و زمان آن فرا رسیده که قانون اساسی دائم و مستقلی داشته باشد، قانونی که با تغییر دولت‌ها و نظام‌ها تغییر نکند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.