ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73990
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۵۷
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
فیلم به وقت شام با حضور خالق اثر و خانواده های شهدای مدافع حرم در کرج اکران می شود

فیلم به وقت شام با حضور خالق اثر و خانواده های شهدای مدافع حرم در کرج اکران می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگارانه؛حوزه هنری البرز با همکاری بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء استان البرز فیلم سینمایی به وقت شام را با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا در سینما هجرت کرج اکران می‌نماید.  اسماعیل آجرلو رئیس حوزه هنری البرز ضمن اعلام این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگارانه؛حوزه هنری البرز با همکاری بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء استان البرز فیلم سینمایی به وقت شام را با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا در سینما هجرت کرج اکران می‌نماید.

 اسماعیل آجرلو رئیس حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: حوزه هنری البرز در نخستین رویداد فرهنگی هنری سال 97 با همکاری بنیاد فرهنگی خاتم الوصیاء البرز فیلم سینمایی «به وقت شام» را با حضور کارگردان فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا و هادی حجازی‌فر بازیگر این فیلم در سینما هجرت کرج اکران ویژه می‌نماید.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی”به وقت شام” باحضور کارگردان ابراهیم حاتمی کیا در جمع خانواده شهدای مدافع حرم در سینما هجرت کرج اکران می شود.

آجرلو تاکید کرد: حاتمی کیا بهترین کارگردان دفاع مقدس است که توانسته در طی این سال‌ها فیلم‌هایی بسازد که مورد توجه و گاها مناقشه مخاطبین با هر نوع گرایش مذهبی و فکری باشد. او در جدیدترین فیلم خود سراغ سوژه داغ این سال‌ها یعنی گروه تروریستی داعش و مدافعین حرم رفته است به وقت شام اولین فیلم جدی سینمای ایران است که به داعش و تکفیری ها می پردازد.

فیلم سینمایی «به وقت شام» برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی سی و ششمین جشنواره فجر می‌باشد که روز پنجشنبه 16 فروردین ماه ساعت 20:30 در سینما هجرت کرج برای اهالی فرهنگ و هنر استان البرز اکران ویژه می‌گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.