ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74068
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۲۳
  • 419 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات موشکی انصارالله یمن را محکوم کنید

حملات موشکی انصارالله یمن را محکوم کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، عربستان از شورای امنیت خواسته تا حملات موشکی انصارالله یمن را محکوم کند. هیئت دائم عربستان در سازمان ملل با ارسال نامه‌ای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل و همچنین رئیس شورای امنیت از 15 عضو شورای امنیت خواسته تا […]

حملات موشکی انصارالله یمن را محکوم کنیدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، عربستان از شورای امنیت خواسته تا حملات موشکی انصارالله یمن را محکوم کند.

هیئت دائم عربستان در سازمان ملل با ارسال نامه‌ای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل و همچنین رئیس شورای امنیت از 15 عضو شورای امنیت خواسته تا حمله اخیر یگان موشکی انصارالله یمن به نفت‌کش عربستان در غرب بندر الحدیده که آن را «حمله تروریستی» خوانده، محکوم کنند.

در بخش دیگری از این درخواست آمده که شورای امنیت  نیروهای یمنی و حامی اصلی آن ایران را به خاطر آنچه «ارتکاب بی‌شمار نقض قوانین بین‌المللی» عنوان شده پاسخگو کند.

یگان موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن روز سه‌شنبه کشتی نفتی عربستان را در غرب بندر الحدیده را هدف حمله خود قرار دادند.

ائتلاف متجاوز عربستان از 25 مارس سال 2015 حملات خود به یمن را به بهانه بازگرداندن قدرت به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن و نیز تضعیف نیروهای مردمی انصارالله، آغاز کرده و تاکنون موجب کشته شدن حدود 10 هزار نفر از مردم یمن شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.