ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74072
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۳۵
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
کارشناس یمنی در گفتگو با تسنیم: برد موشک‌هایمان به ریاض محدود نمی‌شود/ هر کجا را که بخواهیم هدف می‌گیریم

کارشناس یمنی در گفتگو با تسنیم: برد موشک‌هایمان به ریاض محدود نمی‌شود/ هر کجا را که بخواهیم هدف می‌گیریم

"سید صادق الشرفی" کارشناس مسائل سیاسی یمن در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم با اشاره به شلیک موشک‌های بالستیک به ریاض پایتخت عربستان سعودی گفت: همواره تاکید می کنیم هرچه زمان جنگ بیشتر به طول بیانجامد ملت یمن درس های بیشتری به سعودی ها خواهد داد، مردم با طولانی تر شدن جنگ دست به ابتکار بیشتری […]

"سید صادق الشرفی" کارشناس مسائل سیاسی یمن در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم با اشاره به شلیک موشک‌های بالستیک به ریاض پایتخت عربستان سعودی گفت: همواره تاکید می کنیم هرچه زمان جنگ بیشتر به طول بیانجامد ملت یمن درس های بیشتری به سعودی ها خواهد داد، مردم با طولانی تر شدن جنگ دست به ابتکار بیشتری زده و مایحتاج خود را می سازند تنها موشک های ما نیستند که سرنوشت جنگ را رقم می زنند بلکه ملت ما اراده زیادی برای رویارویی با دشمن دارد. در تمامی جبهه ها درس های سنگینی به دشمن داده می شود و سعودی ها این شکست ها را در مناطق مرزی خود با یمن می بینند و طعم آن را هنگامی که نیروهای ما در استان های نجران و جیزان و عسیر (سه استان جنوبی عربستان) وارد پادگان هایشان می شوند می چشند. هزاران سرباز سعودی با ورود نیروهای یمنی به پادگان های مهم عربستان پا به فرار می گذارند.

وی در ادامه گفت: در عملیات های مختلف می توان دید که مجاهدان یمنی برای عقیده، کشور و ناموس خود مبارزه می کنند و هیچکس نمی تواند آنان را شکست دهد، موشک یکی از وسایلی است که به واسطه آن به دشمنان می گوییم که ما اینجا هستیم و آماده رویارویی با شماییم. می توانیم به هر نقطه‌ای که بخواهیم دسترسی داشته باشیم خواه هدفمان پادگان ها باشند و یا کاخ های شما. در آینده موشک های یمن به سمت اهداف بسیار مهمی در عربستان شلیک خواهند شد و شاید برد آنان تنها به ریاض محدود نشود.

این کارشناس یمنی در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد: نیروهای ما به سختی در تلاش هستند تا برد این موشک ها به ابوظبی و دبی و پایتخت کشورهای شرکت کننده در جنگ است. موشک هایی که به ریاض اصابت کردند حامل این پیام هستند که ما می توانیم مناطق حساسی را هدف قرار دهیم. رژیم آل سعود دچار سرگشتگی شده و به خوبی درک می کند که در یمن گرفتار شده است، محمد بن سلمان و پدر او به خوبی درک کرده اند که ابزار دست آمریکایی ها و صهیونیست ها برای اجرای طرح هایشان در یمن شده اند.

او با تاکید بر این نکته که سعودی ها به دنبال راهی برای خروج از بحران یمن هستند گفت: اگر سعودی ها فرصت مناسبی برای خروج از جنگ و رها کردن امارات در یمن بیابند بدون درنگ این کار را خواهند کرد، باید بگویم که یمنی ها آمادگی آن را دارند که دهها سال دیگر نیز مبارزه کنند و یقین دارند که پیروزی از آنشان است.

سید صادق الشرفی در پایان تاکید کرد: تصمیم برای ادامه جنگ یا گفتگو با دشمن بر عهده مبارزان در داخل کشور است، در روزهای آغازین جنگ رهبران داخلی با دشمن گفتگو هایی داشتند و از آنان می خواستند تا برای رسیدن به یک راه حل سیاسی داخلی دست از جنگ بکشند اما متاسفانه کشورهای متجاوز فرصت رسیدن به راهکار سیاسی را از بین بردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.