ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74121
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر نفسی برایم بماند باز هم برای مدافعان حرم فیلم خواهم ساخت

اگر نفسی برایم بماند باز هم برای مدافعان حرم فیلم خواهم ساخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم حاتمی‌‌کیا امروز در اکران عمومی فیلم «به‌وقت شام» در جمع خانواده شهدا و مردم استان البرز که در سینما هجرت برگزار شد، گفت: امیدوار هستم کسی از دیدن این فیلم پشیمان نشود. وی با اشاره به اینکه می‌دانیم حکومت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم حاتمی‌‌کیا امروز در اکران عمومی فیلم «به‌وقت شام» در جمع خانواده شهدا و مردم استان البرز که در سینما هجرت برگزار شد، گفت: امیدوار هستم کسی از دیدن این فیلم پشیمان نشود.

وی با اشاره به اینکه می‌دانیم حکومت داعش نابود شده است، افزود: تفکر داعش پابرجاست و لازم است با اقدامات فرهنگی برای مردم روشنگری صورت گیرد.

کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» با بیان اینکه سینما راهی برای روشنگری مردم است، ادامه داد: معتقد هستم این فیلم ذره‌ای از زحمات مدافعان حرم را هم نشان نمی‌دهد و از خودگذشتگی آنان را نمی‌توان به راحتی به تصویر کشید.

وی تصریح کرد: عملکرد مدافعان حرم باید برای نسل جوان تبیین و از خودگذشتگی آنان در راه کشور به همگان نشان داده شود. اگر نفسی برایم باقی بماند باز هم فیلم خواهم ساخت و دینم را به کشور و شهدا ادا می‌کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.