ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74129
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
  • 406 بازدید
  • ارسال توسط :
سعودی ها مزدوران خود را در یمن بمباران کردند

سعودی ها مزدوران خود را در یمن بمباران کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرناازپایگاه خبری المسیره یمن، جنگنده های سعودی روز پنجشنبه یک کاروان حامل مزدوران خود را در صحرای جوف هدف قرار داده و نابود کردند.براساس این گزارش، در این حمله شماری از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند.سه شنبه گذشته نیز جنگنده های ائتلاف عربی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرناازپایگاه خبری المسیره یمن، جنگنده های سعودی روز پنجشنبه یک کاروان حامل مزدوران خود را در صحرای جوف هدف قرار داده و نابود کردند.
براساس این گزارش، در این حمله شماری از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند.
سه شنبه گذشته نیز جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان مواضع مزدوران سعودی را در شمال صحرای میدی واقع در استان حجه هدف قرار دادند.
در همین حال جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان بامداد جمعه در هفت نوبت مناطقی در استان صعده یمن را بمباران کردند.
ائتلاف به سرکردگی سعودی از ششم فروردین 1394 با هدف بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی این کشور به یمن حمله نظامی کرد؛ حمله ای که به ویرانی مناطق مسکونی و فرهنگی و اقتصادی این کشور و کشتار هزاران یمنی و آوارگی میلیونها نفر دیگر منجر شده است.
شبک**9365**1708

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.