ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74135
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰:۳۸
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن سه نظامی سعودی در حمله نیروهای یمنی به استان جیزان عربستان

کشته شدن سه نظامی سعودی در حمله نیروهای یمنی به استان جیزان عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دستکم سه نظامی سعودی در حمله روز پنجشنبه نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه جیزان در جنوب غرب عربستان کشته شدند. یک منبع نظامی در استان مرزی صعده در شمال یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دستکم سه نظامی سعودی در حمله روز پنجشنبه نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه جیزان در جنوب غرب عربستان کشته شدند.

یک منبع نظامی در استان مرزی صعده در شمال یمن اعلام کرد مواضع نظامیان سعودی در منطقه جیزان هدف حمله توپخانه‌ای نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

این منبع نظامی افزود در حمله توپخانه‌ای جنبش انصارالله به مقر نظامیان سعودی در شرق پایگاه جحفان در جیزان دو خودروی نظامی منهدم و سه نظامی سعودی کشته شدند.

این منبع نظامی تاکید کرد نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان صعده روز چهارشنبه حمله نظامیان سعودی را دفع و تعدادی از آنان را کشتند و یا زخمی کردند. دو خودروی نظامی ارتش عربستان نیز در این درگیری‌ها منهدم شدند.

در همین حال، یک منبع نظامی در وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به انصار الله اعلام کرد نظامیان سعودی روز چهارشنبه به دو پایگاه السدیس و الشرفه در نجران که در کنترل نیرو‌های جنبش انصار الله قرار دارد، حمله کردند که به درگیری میان طرفین منجر شد و همزمان هواپیما‌های جنگی و بالگرد‌های نظامی (به اصطلاح) ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان نیز چند بار مواضع نیرو‌های انصار الله هدف قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.