ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74161
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
  • 301 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم زمینه ساز اقتدار اسلام در جهان هستند

شهدای مدافع حرم زمینه ساز اقتدار اسلام در جهان هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، امام جمعه گنبدکاووس در نخستین سالگرد سومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس شهید مهدی شکوری با اشاره به این مطلب ادامه داد: ما شهدایی داریم که به وسیله آنها مطلب و ایده و عقیده ما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، امام جمعه گنبدکاووس در نخستین سالگرد سومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس شهید مهدی شکوری با اشاره به این مطلب ادامه داد: ما شهدایی داریم که به وسیله آنها مطلب و ایده و عقیده ما نسبت به نظام را از مجموعه دستگاه دیپلماسی، و بروکراسی جدا می کند که اینها شهدای مدافع حرم هستند.

qaboosnameh 2

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: شهدای مدافع حرم به همه دنیا می گویند که انقلاب یک مسئله است که حتی مقوله ای جدا از نظام دارد و دنیا را فتح می کند.

وی اظهار کرد: خلع سلاح دشمنان و برداشتن ماسک منافقین از برکات خون این شهداست و لیبرال دمکراسی که هزاران بند و تبصره داشت همه آنها به برکت انقلاب و خون شهیدان نقش بر آب شده است.

ترابی در ادامه همچنین با عنوان این مسئله که امروز هر شهیدی که بدون بردن نام ما مرام امام را انتخاب کند همراه ماست اذعان کرد:  امروز نزدیکترین سرباز امام و رهبری سیاهپوستی است که 4 روز در حوزه علمیه قم تحصیل کرده و رفته اسلامی را با نام امام خمینی زنده کرده است و این سرباز انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: منافقی چون آل سعود نون حرم شریفین را می خوردند امروز به واسطه به رسمیت شناختن اسرائیل آبرویشان در جهان اسلام رفته است و باید تنور انقلاب را به وسیله انقلابیون و کسانی که فداکار هستند و بالاترین افتخارشان گمنامی است، گرم نگه داریم.

qaboosnameh 4

امام جمعه گنبد گفت: پرچم موج بزرگ عدالتخواهی و معنویت خواهی که بعد از جنگ صفین با فرماندهی مالک اشتر در سپاه حضرت علی (ع) شکل گرفت و صفی که با شهادت طلبی ، ایثار و عدالتخوهی است ، صف اسلام ناب و حق مقابل ستم است.

وی ادامه داد: صف انسانهایی که مقدمه ظهور را فراهم می کنند این لشکر امروز پرچمش به دوش انقلاب ، مردم و به دوش امام راحل بوده و امروز به دست رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام ترابی با عنوان این مطلب که در  میانملت ایران در باب رهبر ی دنیا، در تاریخ هفت هزار سال تاریخ مکتوب و مدون این ملت  چیزیوجود دارد که این روحیه دوباره در حال بیدار شدن و تاثرگذاری است این روحیه دوباره صف ایجاد کننده شده است.

وی خاطر نشان کرد این روحیه بیدارگر نه به عنوان ملیت و برجسته کردن قومیت و ایرانیت ،بلکه این ویژگی خوب مردم ایران در خدمت اسلام ناب و اهل بیت و ولایی و در صف شعاردهندگان صبح و بیدارکننده توده ها قرار گرفته است.

ترابی افزود: اینها می تواند مقدمه ظهور آقایمان باشد یعنی اثر بخشی اسلام ناب و ایجاد حرکت آفرینی که در اسلام وجود دارد و به تعبیر امام در آینه یک ملت بزرگ و ریشه دار 22 بهمن را آفریده است.

qaboosnameh 6

وی گفت: ایرانی ها بالاترین فداکاران این مرام هستند و حاضرند از جان و جوان و مال خود در راه اسلام مایه بگذارندو همه استعداد خود را در خدمت اسلام قرار بدهند و این اسلام اثربخش در آینه یک ملت بیدار ایجاد پرچم کرده است و چشم دنیا را به خود جلب و عالمی را به خود امیدوار کرده و اسلام ام القرای جهان شده است.

امام جمعه گنبد با اشاره به اینکه وقتی امام حرکت کرد و شعار اسلام ناب داد ، نشانه اسلام ناب این است که با کفر و فساد و هر بزرگتری غیر خدایی مبارزه کند اضافه کرد: هر بزرگتری غیرخدایی تعصب به غیر خداست و پرستش در جامعه از کانال محوریت ها اتفاق می افتد اگر همه فرایض اسلام را انجام دهیم و بزرگتر غیر خدایی داشته باشیم در مرام اجتماعی خدا را عبادت نکرده ایم. و امام آمد در زمانی که حق بلندگو و زبانی نداشت بزرگتری خدا را مطرح کرد.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: به برکت خون سرخ گلوی ابا عبدالله و یارانش و دعای فاطمه زهرا(ع) و امام زمان این صف تشکیل شد و پرچمداری پیدار کرد و امام آمد زبان الله اکبر را ترجمه به نفی طاقوت کرد و شد مرگ بر شاه و مرگ بر آمریکا و … و این لا اله الا الله را به صحن جامعه آورد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب و توطئه هایی که در عناوین مختلف دشمن در راستای براندازی نظام انجام داد اما ناکام ماند گفت: یک مجموعه حرکت ساز با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت ، نظام و سپاه وارتش پیدا کرد و آغاز نور شد و این نور اولین نوری است که فرج زهرای اطهر را رقم خواهد زد.

ترابی تاکید کرد: هر مکتب و مرامی که قدرت در پشت آن بیاید توسعه آن فراهم می شود. البته آسیب ها و مشکلات خود را دارد اما بدانید اولین مرامی که در دنیای اسلام و به نام اسلام قدرت پیدا کرده است ایران اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به بالارفتن سرعت تغییرات و تحولات دنیا در سالهای بعد از انقلاب اسلامی گفت: تقریبا هر سه سال ما توانسته ایم خودمان را به مرزهایی برسانیم که خیلی ها هم باور نمی کنند چنین تحولاتی داشته باشیم.

امام جمعه گنبدکاووس ایران اسلامی را دارای یک ایده بزرگ دانست که بایک مفهوم کاربردی روشن ،در دنیا در حال خلع سلاح دشمن است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی آمده است و نظام جهانی به نفع حق را  سامان می دهد. اگر کسی محافظه کار است به تعبیر شهید آوینی بالاترین مقتل انقلاب و کشتارگاه انقلاب محافظه کاری و ترس از مبارز بودن است" و سازکاری و سکوت در مقابل ظلم به مظلومین قرائت امام و شهدای ما از اسلام نیست.

qaboosnameh 3

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.