ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 74203
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۴:۴۴
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
محرومیت زدایی و خدمت رسانی در منطقه محروم لیرابی

محرومیت زدایی و خدمت رسانی در منطقه محروم لیرابی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ گروه جهادی شهید محسن حججی، از ۵ تا ۱۲ فروردین‎ماه جاری و در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی، در روستای لیرابی از توابع بخش دیناران شهرستان اردل خدمت رسانی کردند. کلاس‌های علمی آموزشی، معاینات بهداشتی کودکان ۳ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ گروه جهادی شهید محسن حججی، از ۵ تا ۱۲ فروردین‎ماه جاری و در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی، در روستای لیرابی از توابع بخش دیناران شهرستان اردل خدمت رسانی کردند.

کلاس‌های علمی آموزشی، معاینات بهداشتی کودکان ۳ تا ۷ ساله، بیان احکام و پاسخگویی به سؤالات شرعی، برپایی حلقه‌های تدبر در قرآن، دیدار و دلجویی با خانواده معزز سه شهید روستا، برگزاری جشن ولادت امام علی (ع) و امام جواد (ع)، کمک به امور کشاورزی و ساختمانی و نوسازی و نقاشی مدرسه شهید رجایی، از فعالیت‌های این گروه جهادی بود.

اردل از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر اردل) در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.