ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74215
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۲۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدای مدافع حرم با باور تحقق وعده‌های الهی از دیگران پیشی گرفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، با حضور پرشور مردم شهیدپرور قزوین سومین یادواره شهدای مدافع حرم استان شب گذشته با نوای حاج سید رضا نریمانی و سیدجلال میر عسگری و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن کرمی معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین در مسجد امام حسن عسگری(ع) این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، با حضور پرشور مردم شهیدپرور قزوین سومین یادواره شهدای مدافع حرم استان شب گذشته با نوای حاج سید رضا نریمانی و سیدجلال میر عسگری و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن کرمی معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین در مسجد امام حسن عسگری(ع) این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن کرمی، در این مراسم با بیان اینکه وعده‌های الهی در دنیا و آخرت محقق می‌شود، اظهار کرد: برخی از وعده‌های خداوند در آخرت و برخی نیز در این دنیا تحقق پیدا می‌کند تا همه وعده خدا را در این دنیا بینند و بر آن باور داشته باشند. 
 وی افزود: این تحقق الهی موجب آرامش خداباوران در دنیا شده و تردید و دو دل بودن را نسبت به آن از بین برد.  
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: یکی از وعده‌های الهی پیروزی حق بر باطل است چنانچه در طول تاریخ شاهد آن بویدم که حق باوران همواره بر شیطان‌صفتان و کسانی که در مسیر باطل قرار گرفته‌اند پیروز شده‌اند. 
این مسئول بیان کرد: برگزاری یادواره‌ها و مراسم‌های گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در کشورمان بعد از جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران در حالی انجام می‌شود که در عراق برای کشته‌های این جنگ هیچ مراسم و برنامه‌ای گرفته نمی‌شود، این نشان از ارج و جایگاه شهدا در نزد خداوند دارد. 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول سال‌های بعد از پیروزی خود رشد کرده و بالنده و شکوفا است، گفت: در حال حاضر انقلاب به جایگاهی رسیده که در تمام جهان نام انقلاب اسلامی لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد. 
حجت‌الاسلام کرمی ادامه داد: امروز شاهد صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی در جای‌جای جهان هستیم و آزادی خواهان جهان در یمن و لبنان و پاکستان گرفته تا آفریقا و نیجریه و برزیل و روسیه با پیروی از مسیر انقلاب اسلامی در تلاش برای احقاق آن در کشور خود هستند. 
وی یادآور شد: شهدای مدافع حرم از جمله کسانی بودند که به تحقق وعده‌های الهی باور و ایمان داشتند و با پیشی گرفتن از دیگر مردم با قدم‌های بلند خود را به جایگاهی رساندند که خداوند آن‌ها را در زمره شهدا قرار داد و فرمود آن‌ها در نزد خداوند زنده هستند و روزی می‌خورند. 
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: زمانی علی‌اکبر حسین(ع) به قربانگاه عشق رفت تا امروز علی‌اکبرهای خمینی(ره) و خامنه‌ای از جمله شهدای مدافع حرم به وجود آمده و در همان مسیر حرکت کنند لذا شناخت این راه و پیروی از آن امری است که باید همچنان ادامه یابد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، استان قزوین ۱۴ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.