ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 74232
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
من حضرت آقا را به اندازه امام عصر (عج) دوست دارم +صوت

من حضرت آقا را به اندازه امام عصر (عج) دوست دارم +صوت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ “من حضرت آقا امام خامنه‌ای را به اندازه امام عصر (عج) دوست دارم و دیروز فراموش کرده بودم که امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، مفتح، مطهری، آیت‌الله طالقانی و هزاران مبازی که خونشان قدم […]

من حضرت آقا را به اندازه امام عصر (عج) دوست دارمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ “من حضرت آقا امام خامنه‌ای را به اندازه امام عصر (عج) دوست دارم و دیروز فراموش کرده بودم که امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، مفتح، مطهری، آیت‌الله طالقانی و هزاران مبازی که خونشان قدم به قدم و لحظه به لحظه برای حفاظت از این نظام به زمین ریخته است روحانی بودند. و به راستی چقدر زود و راحت انسان مسخر زمان می‌شود”. اینها بخشی از صحبت‌های پاسدار شهید محسن حججی است که خطاب به شهدا و رهبر معظم انقلاب گفته است.

شهید حججی پیش از آنکه در 18 مرداد 96 در سوریه به اسارت نیروهای تکفیری داعش درآید و به شهادت برسد، زمانی را در اردوهای جهادی و خدمت به مناطق محروم سپری کرده بود. در فایل صوتی که به تازگی از این شهید بزرگوار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، وی صحبت‌ها و راز و نیازهای عارفانه‌ای را خطاب به شهدا در خلوت بیان کرده است. فایل کامل را در ادامه می‌شنوید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.