ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7424
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۰۴
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
موی‌تای کاران سراسر ایران در سنندج به مصاف هم می‌روند

موی‌تای کاران سراسر ایران در سنندج به مصاف هم می‌روند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولائی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی موی تای نوجوانان و جوانان کشور با حضور مدعیان این رشته ورزشی طی روزهای 1 و 2 مردادماه امسال به میزبانی شهرستان سنندج برگزار می‌شود. به گفته جولایی، موی تای کاران […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولائی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی موی تای نوجوانان و جوانان کشور با حضور مدعیان این رشته ورزشی طی روزهای 1 و 2 مردادماه امسال به میزبانی شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

به گفته جولایی، موی تای کاران سراسر کشور در اوزان مختلف به مدت 2 روز در سالن ورزشی بهاران سنندج به مبارزه خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: رده سنی نوجوانان در 10 وزن و ورزشکاران شرکت کننده در بخش جوانان در 12 وزن دیدارهای خود را در سنندج با عنوان جام مدافعان حرم برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات نفرات برتر اوزان مختلف رده سنی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی تایلند که اواخر مردادماه امسال برگزار می‌شود به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت خواهند شد.

جولایی افزود: رامین بیدختی و بهمن رضوی رئیس و دبیر هیأت ورزش‌های رزمی استان کردستان از سوی فدراسیون به عنوان ناظر و مسئول برگزاری در این رقابت‌ها حضور دارند.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، رقابت‌های قهرمانی موی‌تای نوجوانان و جوانان کشور صبح و بعدازظهر با اجرای مبارزات ورزشکاران شرکت کننده در سنندج برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن