ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74244
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
سمنان| موکب‌های بزرگ امام رضا (ع) در سمنان برپا می‌شود

سمنان| موکب‌های بزرگ امام رضا (ع) در سمنان برپا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد ناظم رضوی بعدازظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر سمنان اظهار داشت: شهرداری‌ها نقش اساسی و محوری برای رونق‌بخش گردشگری در هر شهرستان ایفا می‌کنند. وی با بیان اینکه سمنان ظرفیت‌های مطلوبی را در حوزه گردشگری دارد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد ناظم رضوی بعدازظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر سمنان اظهار داشت: شهرداری‌ها نقش اساسی و محوری برای رونق‌بخش گردشگری در هر شهرستان ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه سمنان ظرفیت‌های مطلوبی را در حوزه گردشگری دارد افزود: شهرداری سمنان برای ایجاد موقعیت‌های تفریحی در راستای توسعه بخش گردشگری برنامه‌ریزی کرده است.

شهردار سمنان با اشاره به تعطیلات سه‌روزه عید فطر یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی سمنان و نزدیک به پایتخت و در مسیر حرم مطهر رضوی (ع) قرارگرفته است که می‌توان از این فرصت برای جذب بسیاری از گردشگران استفاده کرد.

وی راه‌اندازی موکب‌های بزرگ امام رضا (ع) را از مهم‌ترین برنامه شهرداری سمنان در این تعطیلات سه‌روزه برشمرد و گفت: با ایجاد ظرفیت‌های گردشگری و اماکن تفریحی رانندگان این منطقه را برای تفریح و استراحت برمی‌گزینند و این امر نقش مؤثری در اقتصاد استان نیز دارد.

ناظم رضوی با اشاره به اقدامات ویژه شهرداری سمنان در ایام نوروز خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم در تکمیل پروژه‌ها در زمان‌بندی تعیین‌شده از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری سمنان است.

وی ابراز داشت: پاک‌سازی شهر از آلودگی‌های زیست‌محیطی برای استقبال از سال جدید از دیگر اقدامات مهم شهرداری سمنان بوده است.

شهردار سمنان با اشاره به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در ایام تعطیلات نوروز بیان کرد: معرفی شهر سنان و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری آن در رسانه ملی نیز در این ایام برای جذب گردشگران نقش‌آفرین بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.