ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74248
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
اختلافات میان هادی و ابوظبی شدید است/تداوم مشکلات در عدن

اختلافات میان هادی و ابوظبی شدید است/تداوم مشکلات در عدن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، احمد المیسری وزیر کشور دولت مستعفی یمن که مقیم ریاض است، ائتلاف تحت سرکردگی عربستان ضد یمن را به دخالت در امور داخلی یمن متهم کرد و افزود: امارات در ورای ممانعت از بازگشت عبد ربه منصور هادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، احمد المیسری وزیر کشور دولت مستعفی یمن که مقیم ریاض است، ائتلاف تحت سرکردگی عربستان ضد یمن را به دخالت در امور داخلی یمن متهم کرد و افزود: امارات در ورای ممانعت از بازگشت عبد ربه منصور هادی به عدن است و نبود وی سبب آشفتگی شده است.

وی بیان کرد: اختلافات میان هادی و مقامات ابوظبی شدید و به مرحله ای رسیده است که حضور هادی در عدن از سوی امارات به عنوان عنصر نامطلوب قلمداد می شود.

المیسری گفت: مشکلات در عدن در زمینه امنیتی و نظارت ائتلاف عربی به قوت خود باقی است بخصوص که نیروهای اماراتی بندر، فرودگاه و ورودی‌ها و خروجی‌های شهر را تحت کنترل گرفتند.ابزارهایی که در عدن برای مبارزه با تروریسم به کار گرفته می‌شود و در چارچوب عملیات نیروهای ائتلاف به فرماندهی عربستان است، درست نیست. هم اکنون گروهی آموزش ندیده از سوی ائتلاف فعال هستند که دست به اقدامات بی رویه می زنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.