ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74328
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۲۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
مستند «هفده» در قم رونمایی شد

مستند «هفده» در قم رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مدیر مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجبا در مراسم رونمایی از مستند «هفده» که شامگاه شنبه در تالار آیه مدرسه اسلامی هنر قم با حضور خانواده شهید حسن کریدی برگزار شد، اظهار داشت: نجبا در سه سال اخیر فعالیت‌های سیاسی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مدیر مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجبا در مراسم رونمایی از مستند «هفده» که شامگاه شنبه در تالار آیه مدرسه اسلامی هنر قم با حضور خانواده شهید حسن کریدی برگزار شد، اظهار داشت: نجبا در سه سال اخیر فعالیت‌های سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی را در ایران انجام داده است و برگزاری این مراسم به مناسبت سالروز تولد این شهید نوجوان نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: اولین ویدیو موزیک فارسی مقاومت عراق از سوی مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجبا در حال آماده‌سازی است که به زبان‌های دیگر نیز تولید خواهد شد.

مدیر مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجبا گفت: مستند هفده سفارشی نیست و از ابتدای کار این مستند با عنایت امام جواد(ع) و خود این شهید رقم خورده است و در این مراسم از خانواده شهید کریدی تجلیل خواهد شد.

شهید حسن کریدی از جوانان نسل اولی بود که حرکت نجبا در عراق را تشکیل داد

پدر شهید حسن کریدی نیز در این مراسم اظهار داشت: این شهید از جوانان نسل اولی بود که حرکت نجبا در عراق را تشکیل دادند.

وی گفت: این شهید مدافع حرم در عملیات‌های زیادی در عراق حضور داشت اما آرزو داشت در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت برسد.

پدر این شهید عراقی بیان داشت: شهید حسن بار اول به حلب رفت و پس از آن یک سال در عراق جنگید و در بار دوم اعزام به سوریه به شهادت رسید.

وی همچنین گفت: وقتی آیت الله العظمی سیستانی فتوای جهاد دادند حسن کریدی هم به جنگ رفت و حسن تنها فرزندم بود و همه نیازهایش را فراهم کرده بودیم و مشکل مالی نداشت.

پدر این شهید افزود: شهید کریدی سال ۲۰۱۴ وارد سوریه و حلب شد و آرزو داشت در دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شود و معتقد بود حرم اهل بیت(ع) تنها عراق نیست.

امثال حسن کریدی به برکت انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف وجود دارند

کارگردان مستند هفده نیز در مراسم رونمایی از «مستند هفده»، مستند شهید نوجوان مدافع حرم شهید حسن کریدی اظهار داشت: ایده ساخت مستند هفده در حرم امام جواد(ع) به ما رسید و این شهید عراقی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام محمد مقصودی گفت: او که می‌توانست نوجوانی خود را در فضای غیر از جنگ و مبارزه انتخاب کند و او در سن ۱۴ سالگی اسلحه به دست گرفت و این مسیر را انتخاب کرد.

وی افزود: امثال حسن کریدی به برکت انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف وجود دارند و ایده و عقیده آنها همانند بچه‌های هیأتی و بسیجی ایرانی بود.

کارگردان مستند هفده ابراز داشت: وقتی در مورد ولایت فقیه و نابودی اسرائیل با خانواده شهدا صحبت می‌کردیم همان دیدگاه و آرمان انقلاب اسلامی را مطرح می‌کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم نوجوانانی که در آینده این کار را خواهند دید به این برسند که می‌توان هدف بزرگی داشت هر چند سن انسان کم باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.