ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74377
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۳:۴۴
  • 65 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه

**اخبار داخلی تهران -هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، به بررسی و تصویب تعدادی از آیین نامه های اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور پرداخت.تهران – محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در گفت و گو با بخش عربی «بی بی سی» در خصوص […]

**اخبار داخلی
تهران -هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، به بررسی و تصویب تعدادی از آیین نامه های اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور پرداخت.
تهران – محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در گفت و گو با بخش عربی «بی بی سی» در خصوص بحران یمن، گفت: ایران همواره آماده کمک برای حل بحران یمن است.
تهران – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که گفت و گو و تعامل اصحاب رسانه و اعضای دولت، نظام سیاسی و اجتماعی باید بیش از گذشته افزایش یافته تا به اصلاح و حل مشکلات اجتماعی و تبادل نظرات بیشتر دست بیابیم.
تهران – وزیر اطلاعات آزار و اذیت از طریق رسانه ها را ممنوع دانست و گفت: عقده گشایی در رسانه ها مضّر است اما بیان عقیده برای جامعه مفید خواهد بود.
تهران – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: حق مردم را داشتن بیمه خوب در همه حوزه‌ها است؛ اما درعین حال برخوردار بودن متمولان از خدمات بیمه رایگان، خیانت است.
تهران – عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از درخواست رئیس دستگاه قضا از مجلس برای تعیین تکلیف هر چه سریع تر لایحه قانون تجارت خبر داد.
تهران – اعضای هیات امنای بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.
دوحه– تیم فوتبال الغرافه قطر با گل زنی مهدی طارمی مسابقات لیگ ستارگان را با پیروزی به پایان برد و با 35 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

**اخبار خارجی
تهران – فرودگاه نظامی 'التیفور' در استان حمص سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت.احتمال می رود این حمله موشکی توسط آمریکا انجام شده باشد.
تهران– سناتور «بن کاردین» با تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای گفت که خروج آمریکا از برجام «اشتباهی» است که باعث انزوای جهانی ایالات متحده می شود.
تهران – کره شمالی برای اولین بار به طور مستقیم به واشنگتن اعلام کرد که آماده است در مورد عاری سازی هسته ای شبه جزیره کره گفت و گو کند.
تهران – دیده بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه روز یکشنبه از رژیم صهیونیستی به خاطر قتل روزنامه نگار فلسطینی در غزه به سازمان ملل متحد شکایت کرد.
تهران– وزارت بهداشت عربستان از ابتلای دو هزار و 156 نفر به بیماری جرب (گری) در شهر مکه مکرمه خبر داد.
نیویورک ‎-‎‏ رئیس دفتر وزیر خارجه پیشین آمریکا، انتخاب ‏«‎جان بولتون»‎‏ و «‎مایک پمپئو»‏ را ‏بازی تبلیغاتی ترامپ با اهداف داخلی دانست و گفت بولتون ماندنی نیست چرا که با ترامپ رابطه نزدیکی ندارد و بر سر مسائل شخصی و سیاسی درگیر خواهند شد.
مسکو – سخنگوی دفتر نمایندگی دائمی روسیه در سازمان ملل از برنامه برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت با عنوان تهدید امنیت بین المللی خبر داد که قرار است پیش از نشست اضطراری برای بررسی شهر دومای سوریه برگزار شود.
مسکو – سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو فهرستی از پاسخ های احتمالی به تحریم های آمریکا دارد و در حال بررسی آنها است.
تهران– دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره تحولات سوریه و مبارزه با داعش با حیدرالعبادی نخست وزیر عراق به طور تلفنی گفت و گو کرد.
نیویورک – نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خواستار تشکیل کمیته مستقل ارزیابی از حملات شیمیایی در سوریه شد و بر متحد شدن شورای امنیت در این باره تاکید کرد.
تهران– ولیعهد سعودی در سفر دوهفته ای خود به آمریکا در حالی به دیدار خانواده «بوش» در تگزاس رفت که این دیدار پس از رد درخواست عربستان از سوی یک قاضی آمریکایی برای کنار گذاشتن شکایات قربانیان حوادث 11 سپتامبر 2001 انجام شد.
بیروت- رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ساخت دیوار بتنی حائل در مرز فلسطین اشغالی با لبنان را از سرگرفت.
تهران – «فاتو بنسودا» دادستان دادگاه بین المللی کیفری روز یکشنبه اعلام کرد که خشونت ها علیه مردم در غزه را مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد داد.
بغداد – موسسه بین المللی تحقیقات BMI پیش بینی کرد رشد اقتصادی عراق در سال آتی میلادی با یک جهش بزرگ به 4.5 درصد خواهد رسید
تهران – شبکه تلویزیونی آی24 رژیم صهیونیستی مدعی شد که نظامیان آمریکایی گزینه های احتمالی حمله و فهرست اهداف این حمله علیه سوریه را آماده می کنند.
تهران – شبکه تلویزیونی فرانس 24 روز یکشنبه در گزارشی همزمان با سفر «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی به فرانسه به دلایل عقب نشینی عربستان از ایده سرنگونی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه پرداخت.
تهران – یگان موشکی ارتش یمن روز یکشنبه با یک فروند موشک «اورگان» مواضع مزدوران سودانی را در عسیر عربستان هدف قرار دادند و منهدم کردند.
تهران– منابع خبری شامگاه یکشنبه اعلام کردند که نخستین گروه از افراد ربوده شده توسط گروه تروریستی جیش الاسلام در دوما به دمشق منتقل شدند.
نیویورک – سفیر و معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد، استفاده از سلاح شیمیایی را روش کثیف تروریست ها برای جلب توجه دانست و گفت: بازرسان سازمان ملل باید به منطقه بروند نه اینکه فیلم های یوتیوب را تجزیه و تحلیل کنند.
تهران – حزب حاکم مجارستان به رهبری «ویکتور اوربان» نخست وزیر این کشور با کسب اکثریت آرا در انتخابات پارلمان پیروز شد.
تهران – وزارت امورخارجه سوریه شامگاه یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد ادعاهای استفاده از سلاح شیمیایی تنها برای برخی از کشورهایی که با خون مردم بی گناه تجارت و از تروریست ها در سوریه حمایت می کنند، قانع کننده است.
شبک**1708

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.