ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74384
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۵:۴۵
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمانشاه| اکران خصوصی «به وقت شام» ویژه خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه

کرمانشاه| اکران خصوصی «به وقت شام» ویژه خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: حوزه هنری استان کرمانشاه همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های مختلف مدنظر دارد. وی تحلیل و معرفی هنر انقلاب اسلامی در آثار مکتوب با حضور صاحب نظران و […]

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: حوزه هنری استان کرمانشاه همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های مختلف مدنظر دارد.

وی تحلیل و معرفی هنر انقلاب اسلامی در آثار مکتوب با حضور صاحب نظران و اکران خصوصی فیلم «به وقت شام» برای خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم را از جمله اقدامات این هفته دانست و بیان کرد: اجرای نمایش‌های صحنه‌ای در سطح مدارس و جلسات هم‌اندیشی با هنرمندان رشته‌های مختلف از جمله برنامه‌های حوزه هنری کرمانشاه در این ایام است.

مرادی گفت: نشست تخصصی کاریکاتور با موضوع «اهمیت ضرورت و جایگاه هنر کاریکاتور در ایران اسلامی» از سوی خانه کاریکاتور حوزه هنری برنامه‌ریزی شده است که با حضور چهره‌های مطرح پنجشنبه 23 فروردین در حوزه هنری برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد منتخب آثار هنرمندان باشگاه فیلم سوره در شبکه استانی زاگرس پخش شود.

وی از اعلام آمادگی دستگاه های فرهنگی استان در همکاری با این حوزه خبر داد و اظهار داشت: اداره کل کتابخانه‌های استان، صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، سازمان بسیج دانشجویی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و آموزش و پرورش از سازمان‌های مشارکت کننده در برگزاری برنامه‌های این هفته هستند.

انتهای پیام / ز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.