ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74428
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۲۶
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار مازندران: آثار حاتمی‌کیا فاخر و ارزشمند است

استاندار مازندران: آثار حاتمی‌کیا فاخر و ارزشمند است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، در نخستین اکران فیلم به وقت شام در ساری، مردم از شهرهای اطراف و حتی غربی‌ترین نقاط استان خودشان را برای تماشای این فیلم به سینما رساندند تا شاهد رشادت‌های مدافعان حرم و جنایت‌های داعش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، در نخستین اکران فیلم به وقت شام در ساری، مردم از شهرهای اطراف و حتی غربی‌ترین نقاط استان خودشان را برای تماشای این فیلم به سینما رساندند تا شاهد رشادت‌های مدافعان حرم و جنایت‌های داعش باشند.

اکران این فیلم و حضور بی‌نظیر مردم برای تماشای فیلم نشان داد که جامعه تشنه ساخت آثار سینمای فاخر در زمینه اقدامات و رشادت‌های مدافعان حرم است.

بستر برای آشناسازی جامعه نسبت به اقداماتی که مدافعان حرم و ضرورت اقدامات آنها و پرده برداشتن از چهره خبیث ایادی استکبار وجود دارد، اینکه از این ظرفیت چه طور استفاده شود، اقداماتی است که باید توسط متولیان فرهنگی در برنامه کاری قرار گیرد.

حضور بانوان مسن و مردان میانسال در سینما سپهر ساری نشان داد که جامعه اقبال بسیار زیادی برای آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس نشان می‌دهد و تشنه این آثار است.

رشادت‌های رزمندگان ایرانی در سوریه منجر به زمین‌گیر کردن داعش در این نقطه شد، فرصت بسیار خوبی است که در حال حاضر جامعه که تشنه آثار سینمایی فاخر در زمینه دفاع مقدس است، زمینه برای تولید فیلم‌های مناسب مانند به وقت شام فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بلاغ، نخستین اکران به وقت شام با استقبال بسیار مناسب مردم مازندران در سینما سپهر ساری مواجه شد.

استقبال به حدی بود که بسیاری از علاقه‌مندان سینما موفق به تماشای فیلم نشده و در تاریخ سینما ساری شاید انگشت شمار باشد که مردم نتوانستند به دلیل ازدحام جمعیت وارد سینما شوند.

سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران از این فرصت استفاده کرده و از زیرساخت‌های سینمایی در مازندران به شدت گلایه کرد.

وی با اعلام اینکه ساری نیاز به پردیس سینمایی دارد، گفت: با کمی تلاش و همت متولیان امر این موضوع امکان‌پذیر است و اقداماتی در دست اجرا است که طی دو سال آینده بستر برای ایجاد پردیس سینمایی فراهم می‌شود.

استاندار مازندران نیز که در نخستین اکران فیلم به وقت شام در سینما سپهر ساری حاضر شد، گفت: تنها جریان سینمایی که در حال حاضر در جهان آثار سینمایی پر محتوا کار می‌کند سینما کشور ما هست.

وی با علام اینکه در برابر آثار هنری پر محتوا جریان هالیودی قرار دارد که با سرمایه بسیار سنگین مدیریت می‌شود، افزود: این جریان در خدمت  استکبار است، در حوزه هنر باید تلاش کنیم که آثار فاخر و ارزشمندی ارائه دهیم.

اسلامی با اعلام اینکه آثار تولید شده حاتمی‌کیا فاخر است، گفت: انتظار داریم که جریان سینمایی کشور به دنبال تولید آثار ارزشمندتر از این دست باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.