ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74467
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲:۴۸
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به مناسبت شهادت نوزدهمین شهید مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در پی شهادت نوزدهمین شهید مدافع حرم از آذربایجان‌شرقی «شهید اکبر زوار جنتی» در پیامی شهادت این جوان تبریزی را تسلیت گفتند. متن این پیام به شرح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در پی شهادت نوزدهمین شهید مدافع حرم از آذربایجان‌شرقی «شهید اکبر زوار جنتی» در پیامی شهادت این جوان تبریزی را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را به تصویر کشید.
خبر شهادت ” بسیجی پاسدار شهید اکبر زوار جتنی ” فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت ؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.
نامسلمانان تاریخ ؛ صهیونیست های جنایت کار و ددمنش بدانند این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی شان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.
شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و مردم شهیدپرور استان آذربايجان شرقی بویژه خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می نمایم و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.