ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74483
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۵:۱۲
  • 476 بازدید
  • ارسال توسط :
ستاره دیگری از آذربایجان در سپهر مدافعان حرم درخشید

ستاره دیگری از آذربایجان در سپهر مدافعان حرم درخشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه ایرنا، این شهید والامقام دو روز قبل در جریان حمله هوائی رژیم غاصب صهیونیستی به پایگاه التیفور در منطقه حمص سوریه به شهادت رسید تا نام خود را به عنوان نوزدهمین شهید مدافع حرم از آذربایجان شرقی در تاریخ انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه ایرنا، این شهید والامقام دو روز قبل در جریان حمله هوائی رژیم غاصب صهیونیستی به پایگاه التیفور در منطقه حمص سوریه به شهادت رسید تا نام خود را به عنوان نوزدهمین شهید مدافع حرم از آذربایجان شرقی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کند.
افزوده شدن نام دیگری بر فهرست شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی، بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای و افکار عمومی استان داشت و بار دیگر شهیدپرور بودن این خطه از کشورمان در راه دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام را اثبات کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همین مناسبت با صدور پیام تسلیتی، خبر شهادت ‘ بسیجی پاسدار شهید اکبر زوارجتنی’ فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) را دردی آمیخته با غرور و افتخار در دل ها توصیف و این شهادت را عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور ارزیابی کرد.
در پیام حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم آمده است: بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را به تصویر کشید.
پیام امام جمعه تبریز حاکی است: نامسلمانان تاریخ، صهیونیست‌‌‌های جنایتکار و ددمنش بدانند این خون های پاک، عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی شان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.
در این پیام اضافه شده است: شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر ‘عج الله تعالی فرجه الشریف’، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی بویژه خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.
فرمانده سپاه عاشورا نیز با صدور پیامی به مناسبت شهادت اکبر زوار جنتی، با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست و چه زیباست این هنر در دفاع از کیان ملت های مستضعف و اسلام ناب محمدی بکار گرفته شود، تاکید کرد: بار دیگر همای شهادت بر شاخه های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست و یکی از فرزندان غیور آذربایجان و هم تبار عاشورائیان، به دست عوامل صهیونیستی-تکفیری به فیض عظمای شهادت نائل گشت.
در پیام سردار عادبین خرم آمده است: عروج عاشقانه شهید جبهه جهانی مقاومت، مرد میدان های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه های فرهنگ و اعتقاد، اکبر زوار جنتی را به محضر امام عصر (عج) و نائب برحقش مقام رهبری، مردم شهیدپرور تبریز، همرزمان و به ویژه خانواده این شهیدِ سعید تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز، علو درجات، برای همرزمان غیورش، صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسالت دارم.
پدر شهید اکبر زوار جنتی نیز در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با خانواده وی همانند پدران دیگر شهد ای مدافع حرم چون کوهی استوار ظاهر شد و اعلام کرد: شهادت اکبر برای ما غیر منتظره نبود؛ خداوند این قربانی را از ما قبول کند.
گفتنی است، مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید زوارجنتی از سوی نهادهای مسئول متعاقبا اعلام خواهد شد.
3038/518
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.