ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74521
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۳۹
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :

دروغ‌های آمدنیوز تمامی ندارد/ آیا مساله آمدنیوز مدافعان حرم است؟ +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمدنیوز کانال معاند و وابسته به رژیم صهیونیستی چندی پیش با انتشار ویدئویی از جوانی عرب در جشن شعانین مسیحیان، وی را به عنوان یکی از مدافعان حرم بشار اسد معرفی کرد. طی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمدنیوز کانال معاند و وابسته به رژیم صهیونیستی چندی پیش با انتشار ویدئویی از جوانی عرب در جشن شعانین مسیحیان، وی را به عنوان یکی از مدافعان حرم بشار اسد معرفی کرد.

طی این فیلم این جوان در حال انجام حرکاتی است که آمدنیوز آن را اثرات نوشیدن مشروب عنوان کرده  و مکان این جشن را یکی از دیسکوهای سوریه  خوانده است که البته این هم یکی از ادعاهای بی‌اساس و واهی  این کانال و ادمین نامتعادل آن است. 

دروغ‌های آمدنیوز تمامی ندارد/ آیا مساله آمدنیوز مدافعان حرم است؟

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است سندی واضح و آشکار از دروغ‌پردازی‌های این کانال است که در آن جوان مذکور خود به بیان حقایقی پیرامون این ادعا می‌پردازد.  او در این ویدئو از خوشحالی‌اش برای پیروزی سوریه، ارتش و همچنین آزادسازی غوطه می‌گوید و این مراسم را یک جشن خانوادگی عنوان می‌کند و تاکید دارد که در آن رستوران هیچ مشروبی وجود نداشت. 

این ویدئو برای چندمین بار دست عوامل این کانال معاند را رو کرد و نشان داد که مساله آنها مدافعان حرم نیست بلکه  سنگ رژیم صهیونیستی حامی اصلی‌شان را به سینه می‌زنند. جزئیات این افشاگری را در ویدئوی  ولینک زیر مشاهده کنید. 

بیشتر بخوانید: افشای دروغ جدید آمدنیوز در مورد مدافعان حرم +فیلم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.