ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74539
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
سال جاری میلادی، سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بود

سال جاری میلادی، سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صالح الصماد رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله  در دیدار با استاندار ذمار (جنوب صنعا) که روز دوشنبه 20 فروردین انجام شد، گفت: سال جاری میلادی سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بود و سعودی ها هر میزان هم سامانه […]

سال جاری میلادی، سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صالح الصماد رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله  در دیدار با استاندار ذمار (جنوب صنعا) که روز دوشنبه 20 فروردین انجام شد، گفت: سال جاری میلادی سال موشک های بالستیک یمنی خواهد بود و سعودی ها هر میزان هم سامانه دفاعی تهیه کنند، باز هم از تیررس موشک های ما در امان نخواهند بود. 

وی افزود: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در سفر اخیرش به آمریکا با بیان مواضع تحقیر آمیز و اعلام برائت از وهابی گری و اخوان المسلمین ثابت کرد که در بن بست گرفتار شده است. 

الصماد با اشاره به اهمیت توجه به خودکفایی ، بر ضرورت خدمت رسانی از سوی دولت به ملت ونه بالعکس تاکید کرد. 

رئیس شورای سیاسی انصارالله با تاکید بر این که امروز جبهه داخلی قوی تر از هر زمان دیگری است، تصریح کرد: هرگونه شرط بندی طرف های مقابل درباره فروپاشی این جبهه بازنده است. 

ارتش و کمیته های مردمی یمن از 5 فروردین 97 حملات موشکی خود به مواضع سعودی ها تشدید کردند. ریاض مدعی مقابله با این حملات شده است. 

گفتنی است ائتلاف عربی- آمریکایی به سرکردگی عربستان از ششم فروردین 94 تاکنون یمن را مورد تجاوز زمینی، هوایی و دریایی قرار داده که تاکنون موجب شهادت بیش از 14 هزار یمنی ، زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و ویرانی این کشور اسلامی شده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.