ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74541
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۴۶
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
بیرجند| آیت‌الله عبادی شهادت مدافع حرم بصیری‌پور را تبریک و تسلیت گفت

بیرجند| آیت‌الله عبادی شهادت مدافع حرم بصیری‌پور را تبریک و تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در پیامی شهادت مدافع حرم شهید مرتضی بصیری‌پور را به عنوان نخستین شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) در استان خراسان جنوبی تبریک و تسلیت گفت. در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی آمده است: خبر شهادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در پیامی شهادت مدافع حرم شهید مرتضی بصیری‌پور را به عنوان نخستین شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) در استان خراسان جنوبی تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی آمده است: خبر شهادت شهید مرتضی بصیری‌پور فرزند شایسته خطه مکتبی و ولایی خراسان جنوبی در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) موجب تأثر و از طرفی نیز موجی از غرور و افتخار را در دل‌‌هایمان گذاشت. 

شهادت مرتضی عزیز به عنوان نخستین شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) در استان خراسان جنوبی نشان دهنده ترجیح دادن روحیه‌ جهاد و شهادت در نسل جوانان مخلص، متدین و ولایی است.

اینجانب مجدداً به عنوان خادم مردم شریف استان خراسان جنوبی عروج سرافرازانه شهیدمرتضی بصیری‌پور که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری صهیونیستی جانش را نثار کرد به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناله‌الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، همرزمان شهید و به ویژه خانواده و بستگان این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌‌کنم و از خداوند رحمان علو درجات برای آن شهید بزرگوار و صبر و اجر جزیل برای خانواده ایشان مسئلت دارم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز در پیامی جداگانه شهادت مدافع حرم مرتضی بصیری‌پور را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام حجت‌الاسلام محمدتقی عزیزی آمده است: یکی از فرزندان غیور استان خراسان جنوبی که به حق از تبار عاشورائیان بود، به دست رژیم غاصب صهیونیستی و اَذناب ناپاکش، به فیض عظمای شهادت نائل و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و همنشین دیگر شهدا گشت و فضای استان شهیدپرور خراسان جنوبی را به عطر کربلا، معطر ساخت.

نامسلمانان تاریخ اسرائیل جنایت کار و دشمنان دیگر این نظام بدانند، این خون‌های پاک، عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیست‌شان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد کرد.

اینجانب با تبریک و تسلیت عروج عاشقانه شهید مدافع حرم مرتضی بصیری‌پور به محضر امام عصر(عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، همه ملت ایران، مردم شهیدپرور استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده شهید والامقام از خداوند عاجزانه مسألت می‌کنم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) قرار دهد.

مرتضی بصیری‌پور متولد سال 1365 در بیرجند بود که روز گذشته در درگیری با  تروریست‌ها در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.