ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74580
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۴:۳۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
ادعاهای مضحک الجبیر علیه ایران، سوریه و یمن

ادعاهای مضحک الجبیر علیه ایران، سوریه و یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، وزير خارجه عربستان سعودي که در پاريس به سر مي برد در سخناني با تکرار اتهامات نخ نماي خود ادعا کرد ايران بايد پاسخگوي اقدامات خود در منطقه باشد. عادل الجبير به زعم خود ماجراي ادعايي حمله شيميايي در غوطه شرقي را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، وزير خارجه عربستان سعودي که در پاريس به سر مي برد در سخناني با تکرار اتهامات نخ نماي خود ادعا کرد ايران بايد پاسخگوي اقدامات خود در منطقه باشد.

عادل الجبير به زعم خود ماجراي ادعايي حمله شيميايي در غوطه شرقي را محکوم کرد و گفت: رايزني هايي در رابطه با اينکه چه گامي بايد برداشته شود، در جريان است.

وي در ادامه با اشاره به موضوع توافق اتمي ايران با تکرار ادعاهاي نخ نماي خود مدعي شد: ايران بايد به خاطر نقض قطعنامه هاي بين المللي در رابطه با موشک هاي بالستيک پاسخگو باشد.

وي همچنين درباره موضوع يمن ادعا کرد: جنبش انصارالله از نوجواناني به عنوان سرباز استفاده مي کنند که تنها ده يا يازده سال سن دارند. آنها بايد به خاطر اين اقدام خود پاسخگو باشند.

وي بدون اشاره به دخالت هاي عربستان در بحران يمن، جنبش انصارالله را مسئول بحران در اين کشور دانست و افزود: اين جنبش بايد پاسخگوي بحران در يمن باشد!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.